شایعات نقل و انتقال سرمربی ها در لیگ برتر


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,سرمربی ها در لیگ برتر

هفته های پایانی لیگ برتر که از راه می رسد خبرهای زیادی در مورد تغییر وجابه جایی سرمربی ها به گوش می رسد این فصل هم خبرهایی در حال زمزمه شدن است.

  یکی از سرمربیانی که معلوم بود فصل بعد تیمش را تغییر خواهد داد، امیر قلعه‌نویی است. سرمربی تراکتورسازی تبریز که با مشکلات عجیبی در تیمش مواجه شد.

 

زمانی که مشخص شد تراکتورسازی به دلیل بدهی، نمی‌تواند در نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشد و شرایط برای قهرمانی این تیم سخت شد. این مساله آنقدر به لحاظ روحی و فنی روی تیم تاثیر گذاشت که تراکتوری‌ها نه تنها مدعی بودن برای کسب عنوان قهرمانی را از دست دادند بلکه حتی از جایگاه دوم هم سقوط کردند و جای خود را به استقلال دادند.

 

به هر حال شرایط عجیبی که برای تراکتور به وجود آمد، باعث شد قلعه‌نویی نتواند به خواسته‌های خود و موفقیت برسد. از همان زمان هم بحث رفتن قلعه‌نویی به وجود آمد.

 

اینکه او به خاطر شرایط سخت تراکتورسازی نمی‌تواند در این تیم بماند و قصد دارد در تیم دیگری کار خود را ادامه دهد. آن زمان خبری در مورد گزینه بعدی سرمربیگری تراکتور به گوش نمی‌رسید اما این روزها گفته می‌شود فراز کمالوند مهم‌ترین گزینه تراکتوری‌هاست. سرمربی گسترش فولاد که در میان هواداران تراکتور محبوبیت خاصی دارد. این مساله، باعث شد در مورد مقصد بعدی قلعه‌نویی هم خبرهایی به گوش برسد.

 

این روزها شایعه شده که قرار است قلعه‌نویی فصل آینده هدایت پیکان را به عهده بگیرد. این در حالی است که پیکان از هفته‌ها قبل مذاکره با جلالی را برای تمدید قرارداد شروع کرده اما تا الان هیچ اتفاق رسمی در این مورد صورت نگرفته تا بحث حضور قلعه‌نویی در پیکان جدی‌تر شود.

 

دایی یا یحیی در مسیر سایپا

سایپا این فصل قرار بود برای قهرمانی بجنگد. برای این هدف هم هزینه‌های زیادی کردند. به صورتی که بازیکنان جدید و گرانقیمتی گرفتند و حتی در نیم‌فصل هم خریدهای خوبی داشتند اما سایپا نه تنها به جمع مدعیان نرسید بلکه در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می‌کند.

 

این مساله یعنی اینکه بدون شک قرارداد حسین فرکی تمدید نخواهد شد. قرارداد سرمربی باتجربه‌ای که اخیرا ناموفق و شاید بدشانس بوده.

 

به هر حال وقتی رفتن حسین فرکی مشخص شده، نام گزینه‌های احتمالی زیادی برای فصل آینده سایپا به گوش می‌رسد که یکی از آنها هم عبدا... ویسی است اما ظاهرا بحث ویسی خیلی جدی نیست و شانس علی دایی و یحیی گل‌محمدی بیشتر است. دایی از شرایط نفت تهران ناراضی است و می‌خواهد جدا شود. یحیی گل‌محمدی هم احتمالا به حضور در لیگ یک پایان خواهد داد و به دنبال این است که به لیگ برتر برگردد.

 

پس از میان دایی و گل‌محمدی احتمالا یکی سرمربی آینده نارنجی‌پوشان خواهد بود. گفته می‌شود احتمال دارد ابراهیم صادقی کاپیتان فعلی سایپا هم که قصد خداحافظی دارد، مربیگری خود را از فصل آینده شروع کند.

 

بازگشت فرکی به فولاد؟

باتوجه به اینکه قرارداد حسین فرکی با سایپا تمدید نخواهد شد، از فولاد خوزستان به عنوان مقصد بعدی فرکی نام برده می‌شود. فولادی‌ها با وجود اینکه با نعیم سعداوی و بودجه پایین، نتایج بدی نگرفتند اما قصد دارند برای فصل آینده در کادرفنی‌شان دست به تغییر بزنند.

 

ظاهرا علیرضا اژدری‌زاده هیچ‌وقت با سعداوی موافق نبوده و از این رو حمایتی از او نداشت که شرایط برای فولاد سخت شد.

 

با این اتفاقات حالا خبر می‌رسد فرکی به فولاد خوزستان نزدیک شده و فصل آینده هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد تا بتواند باز هم به روزهای خوبش برگردد.

 

 اخبار  ورزشی  - ایران ورزشی