نقشه پیچیده دو نوجوان برای سرقت از داخل خودروهای لوکس


دو نوجوان شیاد برای سرقت از داخل خودروهای لوکس از ترفند خاصی استفاده میکردند.این دو سارق به شیوه ای ماهرانه دست به سرقت می زدند.

 «خبرجنوب» نوشت: اولين مورد از سرقت هاي سريالي اعضاي اين باند مدتي قبل به مأموران یکی از كلانتري های شیراز گزارش شد. شاكي به مأموران گفت كه خودرواش در مقابل منزلش پارک بوده که افرادی پس از باز کردن قفل خودرو از داخل آن سرقت كردهاند.

 

اظهارات اين مرد نشان ميداد بهاحتمال زياد سارقان از قبل او را زيرنظر گرفته و با نقشه قبلي اين سرقت را رقم زدهاند. از طرفي سارقان كيف دستي شاكي را نيز كه مدارك و پول داخل آن قرار داشت با خود برده بودند.

 

براي شناسايي زورگيران، مأموران بايد اطلاعات بيشتري از آنها بهدست ميآوردند. به همين دليل تحقيقات از مالباخته ادامه يافت. او گفت: از چند روز قبل متوجه شده بودم که دو نوجوان مدام مرا تعقیب می کنند اما فکر می کردم که شاید اشتباه فکر می کنم تا اینکه ساعتی قبل خودروام را مقابل منزل پارک کرده و زمانی که آمدم متوجه شدم از داخل آن سرقت شده است.

 

كارآگاهان به بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت پرداختند و توانستند ردپایی از دو نوجوان سارق به دست آورند در نهایت هر دو را در عملياتي ضربتي دستگير کردند.

 

با اينكه آنها سرقت را انكار ميكرد اما كارآگاهان به اطلاعاتي دستيافتند كه نشان ميداد این دو نوجوان در سرقت دست داشته اند.

 

سرقتهاي سريالي

وقتي یکی از متهمان تحت بازجويي قرار گرفت، در اعترافاتش به چندين فقره سرقت ديگر با همين ترفند اعتراف كرد. او گفت: با همدستي دوستش چند خودروي لوكس ديگر مثل بيام و، اسپورتيج و... را زیر نظر گرفته و سپس در یک موقعیت مناسب اقدام به سرقت از داخل خودروها می کردیم.

 

در ادامه با توجه به سرنخ های به دست آمده ،ماموران توانستند هشت نفر از صاحبان خودروهای لوکس را که قربانی شده بودند شناسایی کنند.

 

در ادامه این پرونده با صدورکیفرخواست به دادگاه ارسال شد. متهمان در بازجویی ها به سرقت از داخل خودروهای لوکس اعتراف کردند. این دو نوجوان هم اکنون در بازداشت بسر می برند.