لیگ قهرمانان، ستاره‌ها را در پرسپولیس نگه می‌دارد


اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

پرسپولیس با شکست دادن لخویا توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 به گزارش خبرآنلاین؛فصل برای پرسپولیس با موفقیت کامل به پایان رسید و حالا برانکو و تیم مدیریتی پرسپولیس باید در فصل نقل و انتقالات خودی نشان بدهند. بعد از قهرمانی در لیگ برتر و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا حالا موفقیت بعدی پرسپولیس در تمدید قرارداد با ستاره‌هایی است که از صبح امروز به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شوند. کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی مهمترین مهره‌های برانکو هستند که در پایان فصل قراردادی با پرسپولیس ندارند و می‌توانند آزادانه مقصد بعدی خود را مشخص کنند. از طرف دیگر علیرضا بیرانوند و طارمی هم احتمالا نیم نگاهی به پیشنهادات خارجی خواهند داشت. اما موفقیت‌های پرسپولیس در داخل و خارج از کشور حالا این باشگاه را در موضع بالاتر قرار داده و راه مذاکرات و تمدید قرارداد را آسان‌تر کرده است.

 

در سال منتهی به جام جهانی همه ستاره‌های ملی‌پوش پرسپولیس می‌دانند که برای دیده شدن و حضور در تیم ملی باید بازی کنند و در دید کی‌روش و کادرفنی باشند. پیشنهادهای اروپایی نمی‌تواند به طور قطع برای این ستاره‌ها اطمینان‌بخش باشد؛ و از طرف دیگر، حضور در باشگاه‌های حاشیه خلیج فارس آن هم در حالی که پرسپولیسس بین 8 تیم برتر آسیا قرار دارد چندان عقلانی به نظر نمی‌رسد.

 

قرمزها از تابستان مرحله بعدی لیگ قهرمانان را شروع می‌کنند و حضور در این بازی‌ها، در حالی که بهترین باشگاه‌های شرق و غرب آسیا در آن حضور دارند، یکی از نکاتی است که بازیکنان پرسپولیس را ترغیب می‌کند تا به همکاری با سرخپوشان پایتخت ادامه دهند. به خصوص که تقویت پرسپولیس در تابستان می‌تواند امیدهای این باشگاه برای حضور در مراحل پایانی و حتی قهرمانی را افزایش دهد.