سینما آزادی اکسیدان را اکران می‌کند؟


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم اکسیدان

 در روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها از احتمال تحریم فیلم اکسیدان توسط حوزه هنری خبر دادند و پس از «مادر قلب اتمی»، فیلم حامد محمدی را دومین فیلم تحریمی سال ۹۶ عنوان کردند. اما طبق مشاهده خبرنگار آی‌سینما، پوسترهای فیلم «اکسیدان» از روز گذشته بر سر در پردیس سینمایی آزادی نصب شده است. این در حالی‌ست که در صفحه پیش فروش بلیت این فیلم در سایت سینماتیکت اثری از سینما آزادی نیست.

 

پس از عدم اکران فیلم «مادر قلب اتمی» در سینماهای وابسته به حوزه هنری، برخی از رسانه‌ها احتمال تحریم فیلم کمدی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با بازی جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی ، لیندا کیانی و... از سوی حوزه را مطرح کردند. اما پردیس آزادی که از مهم ترین سینماهای وابسته به حوزه هنری است، از دیروز پوسترهای «اکسیدان» را بر سر در خود نصب کرده و ابهام به وجود آمده که این فیلم امکان نمایش در سینما آزادی را دارد.

 

از سوی دیگر پیش فروش این فیلم سینمایی هم از روز گذشته آغاز شده و پردیس‌های «کوروش»، «مگامال»، «چارسو» و «زندگی» اقدام به فروش بلیت‌های این فیلم سینمایی کرده‌اند و اثری از سینما آزادی نیست. به نظر می‌رسد رایزنی‌ها برای اکران این فیلم در سینماهای حوزه هنری ادامه دارد و هنوز تکلیف ماجرا روشن نشده است.

 

«اکسیدان» دومین فیلم سینمایی حامد محمدی است. او پیش‌تر و در سال ۹۲ «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را جلوی دوربین برده بود.