اولین نگاه به پارک‌های جنگ ستارگان


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پارک جنگ ستارگان

 به لطف رویداد D23 امسال شرکت دیزنی، بالاخره توانستیم نگاهی کوتاه به پارک جنگ ستارگان داشته باشیم. همانطور که شرکت دیزنی قبلا خبر داده بود، این شرکت مشغول ساخت دو پارک جنگ ستارگان در فلوریدا و کالیفرنیا است. قرار است این پارک‌ها در سال ۲۰۱۹ افتتاح شوند. اولین نگاه ما به این پارک‌ها، در قالب مدل‌هایی سه‌بعدی است.

 

هزینه‌ی ساخت هر کدام از پارک‌ها، نزدیک به یک میلیارد دلار است.

 

در پستی، دیزنی توضیح داده است که هر دو پارک، بازدیدکننده‌ها را به یک سیاره‌ی کاملا جدید، یک لنگرگاه تجاری فضایی و هم‌چنین فضا می‌برند. بازدیدکننده‌ها می‌توانند در این پارک سفینه‌ی Millennium Falcon را خودشان خلبانی کنند و هم‌چنین در بین مبارزه‌ای قرار بگیرند.

 

بازدیدکننده‌ها همانطور که در پارک حرکت می‌کنند، ممکن است از سوی دو جناح شورشی‌ها یا امپراطوری، برای انجام ماموریت دعوت شوند و می‌توانند خودشان یک سمت را انتخاب کنند. تجربه‌ی پارک سپس با انتخاب بازدید کننده، فرق خواهد کرد. شخصیت‌های مختلفی از دنیای بزرگ جنگ ستارگان هم در پارک‌ها قرار داده می‌شوند که می‌توان با آن‌ها تعامل هم کرد.

 

اتفاقات جالبی قرار است برای کسانی که در پارک حضور پیدا می‌کنند، روی دهد. برای مثال، ممکن است جایزه‌ای برای سر آن‌ها در نظر گرفته شود و همانطور که مشغول گشت و گذار و انجام ماموریت هستند، ناگهان جایزه بگیرهایی به آن‌ها حمله کنند.

 

هزینه‌ی ساخت هر کدام از پارک‌ها، نزدیک به یک میلیارد دلار است. پارک جنگ ستارگان، Star Wars: Galaxy’s Edge نام گرفته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پارک جنگ ستارگان

 

ایران آنلاین