علت پلمپ آپارتمان مهرداد اولادی از نگاه کارشناس قضایی - دلیل پلمپ آپارتمان اولادی

برگزیده ها به گزارش برگزیده ها عبدالرحمان شاه حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد علت پلمپ آپارتمان مرحوم مهرداد اولادی گفت: «در وهله اول فوت بازی کن ارزشمند فوتبال ایران را به جامعه فوتبال و خانواده مرحوم اولادی تسلیت می‌گویم. وقتی فردی در جامعه که از محبوبیت و مشهوریت برخوردار است و کسی هم انتظار مرگ آن فرد را ندارد از دنیا برود. بعد از فوت آن فرد سوالاتی در ذهن مردم ایجاد می‌شود که می‌تواند اذهان عمومی را تشویش کند. قبلا هم سابقه داشته است که بعد از فوت یک چهره مشهور شایعاتی در خصوص علت فوت در فضاهای مجازی منتشر شده است که از نظر اخلاقی جالب نیست.»

وی ادامه داد: «در خصوص مرحوم اولادی، چیزی که مشخص است این فرد به دلیل ایست قلبی فوت کرده است، اما تاکنون دلایل ایست قلبی برای مردم روشن نشده است. حالا باید منتظر آزمایشات پزشکی قانونی باشیم تا جواب این آزمایش‌ها در اختیار مقام قضایی قرار گیرد و از طریق این مقام به اطلاع عموم برسد. دستور پلمپ محل زندگی مرحوم اولادی هم در راستای ادامه تحقیقات مقام قضایی می‌تواند صورت بگیرد و هم به دستور خانوداه وی باشد.»

شاه‌حسینی افزود: «قاضی ابزارهای مختلفی برای تحقیق در یک پرونده در اختیار دارد که یکی از این ابزارها پلمپ کردن محل حادثه است تا تحقیقات بیشتری در آن محل صورت گیرد و پرونده از همه جوانب بررسی و تحقیق شود. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف پرونده مرحوم اولادی مشخص شود تا اذهان عمومی علت مرگ این جوان ورزشکار را مطلع شوند.»

دلیل پلمپ آپارتمان اولادی

دلیل پلمپ آپارتمان اولادی

برگزیده ها: علت پلمپ آپارتمان مهرداد اولادی از نگاه کارشناس قضایی


,