منزل مهرداد اولادی چرا پلمپ شد؟+ عکس - چرا خانه اولادی پلمپ شد عکس

برگزیده ها پلمپ منزل مسکونی مهرداد اولادی در تهران کاملا طبیعی و قانونی است.
به گزارش تابناک ورزشی، عبدالرحمن شاه حسینی درباره پلمپ شدن منزل مسکونی مهرداد اولادی می گوید: ابتدا جا دارد درگذشت این فوتبالیست ارزنده را به خانواده وی و جامعه فوتبال تسلیت بگویم. پلمپ محل زندگی اولادی قطعا با دستور مقام قضایی صورت گرفته و هیچ مقام دیگری نمی تواند چنین اقدامی انجام دهد. 
به گزارش برگزیده ها او در ادامه تاکید می کند: با توجه به اینکه ایست قلبی برای اولادی رخ داده، قاضی پرونده می خواهد همه جوانب را بررسی کند تا اگر خدای ناکرده موضوع خاصی وجود دارد، کشف شود و به اطلاع عموم برسانند. من فکر می کنم گمانه زنی در این باره منطقی نیست و بی تردید مقام قضایی قصد دارد با استفاده از ابزارهای موجود مانند پزشکی قانونی شرایط را بررسی کند.
چرا خانه اولادی پلمپ شد عکس

چرا خانه اولادی پلمپ شد عکس

برگزیده ها: منزل مهرداد اولادی چرا پلمپ شد؟+ عکس



این قاضی بازنشسته صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: به طور کلی ما 3 نوع فوت داریم؛ فوت معمولی، فوت مشکوک و قتل . در هر 3 مورد قاضی برای بررسی موضوع بنا به شرایط تشخیص بررسی می دهد. او بنا به اختیاراتش می تواند دستور به پلمگ محل فوت بدهد. به طور کلی این موضوع امری غیرمتعارف نیست که تعجب کنیم. با توجه به اینکه اولادی انسان معروفی بوده است، سریعا موضوع انعکاس پیدا کرده و همه تعجب می کنند اما آنچه مسلم است باید تابع دستور مقام قضایی باشند و از اتفاقات تعجب نکنند. برچسب ها: اولادی ، قاضی ، پلمپ
,