رواج عمل «لب شتری» در ایران!


اخبار,اخبار اجتماعی,عمل لب شتری

رواج انواع عمل‌های زیبایی در ایران مردم سایر کشورها را نیز به حیرت واداشته است. رسانه‌ روسی این توهم کاذب را به چالش کشیده است.

به گزارش جام جم آنلاین، ایرنا به نقل از رسانه روسی «اسپوتنیک» نوشت: در گذشته عمل های زیبایی مربوط به از بین بردن عیب های اندامی می شد، اما با گذشت زمان کم کم این عمل ها فراگیر شد و اکنون دیگر محدود به قشر خاصی نمی شود.

 

یکی از عمل های مورد علاقه اقشار مختلف در ایران، زیبا کردن بینی است که بیشتر بین نوجوانان و جوانان فراگیری دارد و جراح می تواند اندازه آن را تغییر دهد یا قوز را از بین ببرد.

 

این رسانه در گزارش خود افزوده است: دماغ خوکی، لب شتری و گوش الاغی از نمونه های رو به رشد عمل های مختلف زیبایی در ایران است.

 

از دیگر عمل های فراگیر می توان به کشیدگی پوست، لیپوساکشن یا خارج کردن چربی های شکمی و ... نام برد که دیگر عمل های متعارفی به شمار می روند و با توجه به نیاز، طرفداران خاص خود را دارد.

 

در کنار این جراحی های معمول شده، مدتی است عمل های به ظاهر زیبایی نامتعارفی در ایران رواج پیدا کرده که بیش از کمک کردن به زیبایی فرد، وی را از بقیه متفاوت می کند و شاید یکی از دلایل این اقدام ها، علاقه به متمایز شدن از دیگران است.