مذاکره کنندگان درخواست شلیک موشک نداشتند/معلوم نیست حضرات،کجا خواب نما شده اند که چنین می گویند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ؛ ادعای یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد و گفت: برخلاف این ادعای عجیب و غریب ، تیم مذاکره کننده ایران هیچ وقت درخواست شلیک موشک نکرد.

 به گزارش ایرنا؛  مصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری، امروز در دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به دانشجویی که پرسید ' چرا در هنگام مذاکرات، آزمایش موشکی انجام شد'، گفت: آقایان در مذاکرات کم آورده بودند به همین دلیل خواستند که آزمایش موشکی انجام شود. اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید.

 

در پاسخ به این سخنان، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده به ایرنا گفت: مذاکره کنندگان بیشترین حساسیت را برای رفع محدودیت های خطرناک قطعنامه 1929 بکار گرفتند که در دولت قبلی بر برنامه موشکی ایران تحمیل شده بود.

 

وی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بیشترین تلاش خود را برای مقابله با هرگونه محدودیتی بکار گرفت که بر برنامه موشکی ایران تحمیل شده بود و سرانجام با مقاومت فراوان ، تا آخرین لحظات مذاکره مانع رسیدن آمریکا به اهدافش شد.

 

این منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران تاکید کرد: برخلاف ادعای عجیب و جدید یکی از نامزدهای محترم هیچوقت کم نیاوردند و هیچوقت درخواست شلیک موشک نکردند. معلوم نیست حضرات،کجا خواب نما شده اند که چنین گفته اند.