وقتی فضای مجازی خانم مجری را می ترساند/ماه عسل بازتاب واقعی جامعه است


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نجمه جودکی

نجمه جودکی مجری تلویزیون از چگونگی اجرا در برنامه «مردم گرام» می گوید. .

 نجمه جودکی در گفتگو با دیباچه، گفت: در «مردم گرام »شکل دیگری از اجرای من به تصویر کشیده شده است.متفاوت ترین نوع گفتگو که یک خانم مجری می تواند انجام بدهد را در این برنامه می توانید بببنید. «مردم گرام» یک کاراکتر متفاوت از من را به نمایش می گذارد.

 

این مجری در خصوص اجرای این برنامه گفت: البته که من برای همکاران خود احترام قائل هستم، ولی در این برنامه با توجه به موضوع برنامه ادب و جسارت را در کنار هم به پیش می بریم. می توانم بگویم یکی از بهترین کارهایم است.

 

وی درباره سایر انتخابهایش در اجرا گفت: بعد از «مردم گرام» انتخاب هایم سخت خواهد شد، باید در برنامه ای حضور داشته باشم که هم سطح «مردم گرام» باشد. در خصوص برنامه «ترانه باران»  باید بگویم این برنامه به نوعی برنامه من و مورد علاقه من است و من نمی توانم آن را از دست بدهم.

 

نجمه جودکی در مورد «مردم گرام» گفت: «مردم گرام» برنامه ای بسیار قوی و با اتاق فکری پربار است. این برنامه جنس متفاوتی از گفتگو را نشان می دهد  و با توجه به آیتم های جذاب و دکور متفاوت برنامه ای متمایز است.

 

وی در خصوص میزان رضایت خود از اجراهایش گفت: تقریبا از سال ۸۸ که  شروع به فعالیت کرده ام از سطح شغلی فعل ام راضی هستم، اما من چهار سال اجازه فعالیت نداشتم، که مسلما اگر آن چهار سال هم بود به نقطه های عجیب تری می رسیدم. همیشه به این شعر فرزاد حسنی که می گوید: من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد، اطمینان دارم.

 

 تا مدتی می پذیرفتم که در اجراهایم پارتنر داشته باشم اما بعد از اجرای «مردم گرام» این اتفاق ناخودآگاه برایم سخت تر می شود، زیرا وقتی یک مجری از شروع تا پایان برنامه را در دست دارد با این موضوع که این اتفاق در دست دو نفر باشد خیلی سختر است البته لازم میدانم تشکر ویژه ای از شاهین جمشیدی، مهدی سلوکی و آرش ضلی پور به عمل بیاورم زیرا در اجراهایی که باهم داشته ایم همیشه عدالت را رعایت کرده اند و به حقوق یک دیگر احترام گذاشته ایم  و جزو مجریانی  هستند که سواد کاریشان زیاد است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نجمه جودکی

 

نجمه جودکی در خصوص حاشیه های ماه عسل نیز گفت: من به این موضوع معتقدم که «همیشه به قطاری که در حال حرکت است سنگ میزنند» برنامه ماه عسل قطعا عملکرد خوبی دارد که واکنش های زیادی در مورد آن رخ میدهد، ماه عسل بازتاب واقعی جامعه است. ما نباید بگوییم که ماه عسل برنامه ای است که احساسات مردم را جریحه دار می کند.

 

وی در نهایت گفت: کمی از فضای مجازی دلگیر هستم، این فضا روحم را بهم میریزد اما اگر واکنش نشان بدهیم قضاوت می شویم  و اگر بی خیال باشیم بازهم قضاوت می شویم. از مردم خواهشمندم به حاشیه های نپردازند، گاهی اوقات از عکس های شخصی من بیشتر از معرفی یک کتاب و یک فیلم استقبال می شود. این یعنی مردم اصل موضوع را رها کرده اند. فضای مجازی من را بیش از حد ترسانده است.