بستری کردن مردی در تیمارستان برای تصاحب اموالش


تحقیقات پلیس برای شناسایی سه مرد که برای تصاحب ارثیه مردی، او را ربوده و در بخش روانی بیمارستان بستری کرده‌اند، آغاز شد.

 به گزارش جام‌جم، دو روز پیش زنی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سه مرد به اتهام ربودن برادرش و بستری کردن وی به جای یک بیمار روانی در یکی از بیمارستان‌های تهران شکایت کرد.

 

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: مدتی پیش پدرم فوت شد، اما مادرم زنده است. پدرم پیش از فوتش در یک تعاونی عضو بود. بعد از مرگ او قرار شد این پول به خانواده ما برگردد. برادرم مبلغ کلانی از این پول نصیبش می‌شد. اوایل ماجرا را به سه نفر از دوستانش اطلاع داد و آنها از این موضوع با خبر شدند. آنها از برادرم خواستند با وی شریک شده و سرمایه‌گذاری کنند که او خواسته‌شان را قبول نکرد. چند روز قبل از عید برادرم برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و بازنگشت و تلفنش هم خاموش بود. دوستانش نیز مدعی بودند از برادرم خبری ندارند.

 

وی ادامه داد: چند روز پیش از طریق تماس مردی ناشناس با خانه‌مان متوجه شدیم برادرم در بخش روانی یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. شوکه شده و به آن بیمارستان رفتم که متوجه شدم برادرم در بخش روانی بیمارستان بستری است. مسئولان بیمارستان می‌گفتند سه مرد او را به بیمارستان آورده و بستری کرده‌اند. در ادامه پی بردم مشخصات آنها با سه دوست برادرم مطابقت دارد. مسئولان بیمارستان اجازه مرخص شدن برادرم را جز با دستور قضایی به من نمی‌دهند. دوستان برادرم او ربوده و در مرکز روانی بستری کرده‌اند تا او را دیوانه معرفی کنند و بتوانند با این ترفند پولی را که نصیب او می‌شود، سرقت کنند.

 

با دستور قضایی، قرار شد ماموران به استعلام از بیمارستانی که برادر شاکی در آن بستری است بپردازند و از برادرش در ارتباط با ماجرای آدم‌ربایی و بستری شدنش در بخش روانی بیمارستان تحقیق شود. سه مردی که گفته می‌شود در آدم‌ربایی نقش داشته‌اند نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند.