سفیر بحرین در انگلیس مدعی ارتباط قطر با عامل حمله منچستر شد


اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل,قطر

سفیر بحرین در لندن نگرانی خود را نسبت به ارتباط قطر با "گروه‌های تروریستی" در لیبی و همچنین ارتباط آن با عامل انفجارهای اخیر منچستر ابراز کرد.

 به گزارش ایسنا، فوآد بن محمد آل خلیفه، سفیر بحرین در لندن در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف نگرانی خود را نسبت به ارتباط قطر با گروه‌های تروریستی لیبی و همچنین انفجار اخیر منچستر که 22 کشته برجای گذاشت، ابراز کرد.

 

سفیر بحرین در حالی نارضایتی خود را نسبت به این مساله ابراز کرد که گزارش‌هایی از ارتباط میان سلمان عبیدی، عامل انتحاری مسئول در انفجارهای اخیر منچستر با گروه‌های تروریستی مورد حمایت قطر در لیبی منتشر شده است.

 

سفیر بحرین در لندن گفت: قطر با حمایتش از تروریست‌هایی همچون "سرایا الاشتر" که انفجارها و ترورهایی را علیه مقامات امنیتی بحرین صورت داده‌اند، ثبات کشور ما را برهم می‌زند.

 

وی همچنین تاکید کرد: حمایت قطر از گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده در لیبی و سوریه موجب بدتر شدن شرایط دو کشور و ناآرامی بزرگی شده است که بحران آوارگان را به دنبال داشته است.

 

بن محمد آل خلیفه در ادامه گفت: اقداماتی که بحرین به همراه عربستان، امارات، ‌مصر و دیگر کشورها درخصوص قطع روابط دیپلماتیک خود با دوحه اتخاذ کرده‌اند، هشداری جدی برای قطر به شمار می‌آید.