تاریخ برای استقلال تکرار شد؛ شماره ۹ و ۱۰ در یک اقلیم نمی‌گنجند


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ورود سجاد شهباززاده به استقلال،مساوی با خروج کاوه رضایی از این تیم بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ فصل گذشته و در حالیکه سجاد شهباززاده تمرینات خود را با تیم منصوریان آغاز کرده بود، ناگاه در میان راه ساز جدایی کوک کرد و استقلال را به مقصد لیگ ترکیه ترک کرد. در آن مقطع خیلی ها معقتد بودند ورود کاوه رضایی کاری کرد که شهباززاده به فکر جدایی از استقلال بیفتد. با وجود اینکه منصوریان به سجاد گفته بود که او مهره فیکسش است، اما شماره 10 آبی ها چنین تصور داشت که حضور کاوه یعنی علی منصور احتیاجی به او ندارد.

 

شهباززاده حال و روز خوشی در ترکیه و در ادامه، در نفت تهران نداشت اما کاوه با پیراهن استقلال درخشید و ارزشمند ترین بازیکن تیمش در فصل گذشته لقب گرفت. با این حال با شروع نقل و انتقالات، اخباری مبنی بر جذب سجاد شهباززاده و جدایی قریب الوقوع کاوه رضایی از جمع آبی پوشان به گوش می رسید.

 

کاوه هم درست رویه فصل گذشته سجاد را در پیش گرفت و تلاش بر جذب شهباززاده را حمل بر عدم نیاز منصوریان به خود تلقی کرد و در نهایت راهی بلژیک شد و اتفاقی که دقیقا فصل گذشته بین این دو بازیکن افتاده بود، امسال هم یک بار دیگر تکرار شد و رویای منصوریان برای تشکیل زوجی آتشین در خط حمله با حضور شماره 9 و 10 شکل نگرفت.