تدوین سریال عاشقانه به پایان رسید


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال عاشقانه

با پايان مونتاژ «عاشقانه» قسمت پاياني اين مجموعه چهارشنبه (٤ مردادماه) وارد شبكه نمايش خانگي خواهد شد.

قسمت ١٧ و پاياني مجموعه «عاشقانه» به كارگرداني منوچهر هادي چهارشنبه (٤ مردادماه) از شبكه نمايش خانگي توزيع مي شود. 

 

همچنين در قسمت پاياني اين مجموعه قرار است از كليپ مربوط به گيسو با صداي فريدون آسرايي و آهنگسازي بابك زرين نيز رونمايي شود.هومن كبيري تهيه كننده اين پروژه است.

 

منوچهر هادي كارگردان اين سريال به تازگي با انتشار متني از حمايت هاي هومن كبيري به عنوان تهيه كننده كه از قسمت چهارم به پروژه اضافه شد قدرداني كرد.

 

اين كارگردان درباره همكاري با هومن كبيري عنوان كرد: بعد از چندین سال افتخار همکاری مجدد با دوست و یار قدیمی و کاربلد در حوزه تهیه کنندگی سینما و تلویزیون برایم میسر شد در سریال «عاشقانه».

 

هومن کبیری عزیز که در سخت ترین روزهای کار که به بن بست کامل خورده بودیم به گروه پیوست و با درایت و تجربه به همراه هم بر مشکلات فائق آمدیم و هنوز که در انتهای کار هستیم تنها کسی که تمام قد پشت این کار و حواشی آن در کنارم ایستاده هومن عزیز هست.

 

در «عاشقانه» با تهيه كنندگي هومن كبيري و سرمايه گذاري محمدرضا نادري و ميلاد علينقي بازيگراني چون محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار، فرزاد فرزين، حميدرضا پگاه، شمسي فضل اللهي، عليرضا سوزنچي، عليرضا زماني نسب، (با هنرمندي) حسين ياري، پانته آ بهرام، مسعود رايگان و هومن سيدي، (با حضور افتخاري) يكتا ناصر و (با معرفي) سارا رسول زاده و (با حضور) مهناز افشار در نقش گيسو به ايفاي نقش پرداخته اند.

 

سرمايه گذاري اين پروژه برعهده محمدرضا نادری و میلاد علینقی و مديريت اجرايي برعهده گروه صنعتي دنا است.

 

 

صبا