ممنوعیت تردد کامیون در تهران، فردا یکشنبه


اخبار اجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , تهران

پلیس راهور تهران محدودیت های ترافیکی و تهمیدات روز طبیعت در تهران را اعلام کرد.

 به گزارش میزان، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تمهیدات لازم برای روز طبیعت در پایتخت، گفت: در روز سیزده بدر تمامی عوامل پلیس راهور در آماده باش صددرصدی بوده و به شکل گشت‌های خودرویی و موتوری و همچنین حضور نیروهای خود در سطح معابر پایتخت نسبت به روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

 

تردد تمامی خودروهای باربری سنگین از ساعت پنج صبح تا ساعت 24 روز سیزدهم فروردین در تمامی معابر و بزرگراه‌های تهران ممنوع است. 

 

در این روز ماموران پلیس راهور اجازه حمل مسافر با وانت و کامیون را به رانندگان این وسایل نقلیه نخواهند داد و بر اساس قانون از ادامه حرکت چنین خودروهایی جلوگیری خواهد شد.

 

توقف در محل غیرمجاز، توقف دوبل و هرنوع توقفی که سبب اخلال در عبور مرور شود نیز جزو اولویت‌های اصلی پلیس در روز سیزده بدر خواهد بود و نسبت به اعمال قانون و جابجایی این خودروها به وسیله جرثقیل اقدام خواهد شد.

 

حمل سرنشین اضافی و همچنین بار به وسیله موتورسیکلت ممنوع بوده و در صورت رویت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با آنان برخورد خواهد شد، همچنین تخلفات موتورسیکلت سواران نیز  در محورهای منتهی به لواسانات، امامزاده داوود و ... رصد خواهد شد.

 

شهروندان از اسکان درحاشیه بزگرراه‌ها و میانه راه‌ها پرهیز کنند.