مسئولان ورزش و تلاش برای ساکت نگه داشتن برانکو به نفع کی‌روش


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,سرمربی تیم ملی

به سرمربی پرسپولیس در رابطه با سرمربی تیم ملی توصیه هایی شده است.

 در فصلی که گذشت تنش های بسیار زیادی بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان تیم های ملی و پرسپولیس به وجود آمد و بارها طرفین در خصوص موارد مختلف با یکدیگر دچار چالش های تندی شدند.

 

به گزارش نامه نیوز، این موضوع باعث شده تا از سوی برخی مسئولان وزارت ورزش به سرمربی پرسپولیس توصیه شود که امسال همانند سال گذشته وارد دعواهای رسانه ای با کی روش نشود.

 

مسئولان وزارت ورزش در تلاش هستند امسال که سال منتهی به جام جهانی است آرامش تیم ملی به صورت کامل حفظ شود و به همین دلیل از سرمربی پرسپولیس خواسته اند که دچار تنش با کی روش نشود.

 

آنچه مشخص است کسی حریف سرمربی تیم ملی و موضع گیری هایش نمی‌شود و تنها راه جلوگیری از تنش دوباره، تلاش برای ساکت نگه داشتن برانکو است!

 

این در حالی است که برنامه های تیم ملی و پرسپولیس در آستانه بازی های آخر تیم ملی در مقدماتی نهایی جام جهانی و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تداخل پیدا کرده است.

 

ایران برای دو بازی کره جنوبی و سوریه(9و 14 شهریور) از روز 28 مردادماه به اردو می رود. پرسپولیس هم روز 31 مرداد باید مقابل الاهلی قرار بگیرد. 

 

البته از آنجا که صعود ایران به جام جهانی قطعی شده احتمالا کی روش می پذیرد که ملی پوش های پرسپولیس بعد از بازی الاهلی به اردوی تیم ملی اضافه شوند.