مهدی هاشمی‌نسب: طرح مباحث مالی از سوی پرسپولیسی‌ها بی‌معرفتی است/پرسپولیس پس از 10 سال می‌تواند در آسیا از گروهش صعود کند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

مدافع اسبق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران گفت: طرح مباحث مالی در این زمان حساس که هواداران به دنبال صعود پرسپولیس در مسابقات آسیایی هستند، بی‌معرفتی است.

 مهدی هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای بازیکنان و مربیان حق دارند که مطالبات مالی خود را پیگیری کرده و برای دریافت حق و حقوق قانونی اقدام کنند.

 

وی افزود: از سوی دیگر بازیکنان و مربیان باید شرایط حاکم بر فوتبال ایران را هم درک کرده و در زمانی که اکثر تیم‌ها و باشگاه‌ها و اکثر مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، نمی‌توانند تنها به فکر منافع خود باشند.

 

مدافع اسبق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران تصریح کرد: براساس گزارشی که مدیریت باشگاه پرسپولیس ارائه داده و بازیکنان نیز تأیید کرده‌اند، اکثر بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تاکنون 80 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

 

هاشمی‌نسب اضافه کرد: دریافت این میزان از مطالبات در میان دیگر باشگاه‌های کشور رقم قابل‌ توجهی است و هیچ باشگاهی تاکنون 80 درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت نکرده است.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر پرسپولیس پس از سال‌ها به قهرمانی دست پیدا کرده و اگر در برابر الوحده به پیروزی برسد، برای نخستین بار طی 10 سال اخیر از گروه خود صعود می‌کند.

 

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: در چنین شرایطی که هواداران منتظر صعود به مرحله بعدی مسابقات آسیایی هستند، طرح مطالبات مالی بی‌معرفتی است.

 

مدافع اسبق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در پایان تبیین کرد: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که سال‌ها از حمایت هواداران برخوردار بودند، باید در این شرایط حساس تنها به فکر شاد کردن دل‌های هواداران باشند.