انتشار تصاوير عروسي در فضاي مجازي


دختري جوان پس از ناكامي در ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، تصاوير عروسي او را در فضاي مجازي منتشر كرد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ يزدان نيكنام، رييس پليس فتاي استان البرز در تشريح جزييات اين خبر گفت: چندي پيش مردي با در دست داشتن شكواييه‌اي به دادسراي ناحيه يك كرج پليس فتاي البرز مراجعه كرد و از انتشار تصاوير جشن عروسي‌اش در شبكه‌هاي اجتماعي خبر داد.

پسر جوان به ماموران گفت: به تازگي ازدواج كردم اما چندي پيش يكي از آشنايانم با بنده تماس گرفت و  از انتشار تصاوير جشن عروسي‌ام در فضاي مجازي خبر داد.من كه از اين اتفاق شوكه شده‌ بودم بلافاصله به پليس آگاهي مراجعه كردم.

با توجه به حساسيت موضوع تيم ويژه‌اي از كارشناسان اين پليس اقدامات ويژه‌اي را براي شناسايي عامل انتشار عكس‌ها آغاز كرده و بلافاصله با بررسي‌هاي كارشناسانه و به كارگيري آخرين شيوه‌هاي كشف نوين جرم در فضاي سايبري موفق شدند رد متهم را در يكي از مناطق كرج شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه او را دستگير و به پليس فتا منتقل كنند.

 در حالي كه تحقيقات از متهم ادامه داشت ماموران او را با شاكي روبه‌رو كردند كه به اين ترتيب علت ارتكاب دختر جوان به انتشار تصوير جشن عروسي شاكي فاش شد. او كه يكي از آشنايان نزديك شاكي بود در جريان بازجويي‌ها، ناكامي در ازدواج با شاكي را علت اصلي اين اقدام خود عنوان كرد و به ماموران گفت: من از دوران نوجواني به شاكي علاقه‌مند بودم به‌طوري‌كه به كسي جز او نمي‌توانستم فكر كنم و در خيالم تصور مي‌كردم كه او هم به من علاقه‌مند است و ما مي‌توانيم با هم ازدواج كنيم، ولي چندي پيش متوجه شدم كه وي قصد ازدواج با شخص ديگري را دارد، از آنجا كه ديگر راهي براي ممانعت از اين ازدواج نمي‌ديدم چاره را در انتشار تصاوير جشن عروسي آنها ديدم چراكه فقط اين كار مي‌توانست مرا از كابوس ازدواج مرد روياهايم خلاص كند. با اعتر

 

اخبار حوادث - اعتماد