ولخرجی جدید پردرآمدترین ورزشکار جهان / «آقای پول» باز هم ثروتش را به رخ کشید +عکس


اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,فلوید می ودر

«آقای پول»... این لقبی است که به «فلوید می ودر» بوکسور برجسته آمریکایی داده اند، ورزشکاری که در طول دوران حرفه ای ورزشی خود 640 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

  به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، با این که می ودر محبوبیت زیادی دارد اما همیشه شیوه زندگی کردن او مورد انتقاد قرار داشته است، چرا که عادت بیمارگونه ای در زمینه به رخ کشیدن ثروتش دارد. می ودر اتومبیل های گران قیمتش را ردیف می کند و جلوی جت اختصاصی اش قرار می دهد و از آن عکس می گیرد. پول هایش را روی تخت قرار می دهد و عکس می گیرد. جواهرات خود را روی میز قرار می دهد و عکس می گیرد، پالتوی پوست خود را به دیوار آویزان می کند و عکس می گیرد.

 

بعد همه این عکس ها را در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کند. عادت او در به رخ کشیدن سبک زندگی لاکچری اش در هیچ ورزشکار دیگری دیده نشده است. بسیاری این حرکات را حاصل درک پایین و فهم ناچیز این ورزشکار بسیار مشهور و موفق قلمداد می کنند اما همه این انتقادها باعث نشده تا می ودر ذره ای در رفتار خود تفاوت ایجاد کند.

 

آخرین کاری که باعث شده باز هم انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود این است که برای پسر شانزده ساله اش که حتی گواهینامه رانندگی هم ندارد مرسدس بنز 31 هزار پوندی بخرد. این اتومبیل را برای جشن تولد پسرش خریداری کرده است.

 

زایون پسر 16 ساله می ودر این هدیه گران قیمت را در مقابل خبرنگاران و مردم دریافت کرد.

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,فلوید می ودر