بستن روزنه‌های فساد نخستین اولویت مدیریت شهری برای دوره پنجم


ا  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,شورای شهر

یک داوطلب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به شناخت خود از شهرداری تهران و سابقه فعالیتش در این نهاد عمومی تاکید کرد: بی تردید بستن روزنه‌های فساد نخستین اولویت من در شهرداری خواهد بود.

 به گزارش ایسنا، سید مناف هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری گفت: بی تردید باید در حوزه مقابله با فساد در شهرداری گام‌های موثری برداشت. در همین راستا نخستین اولویت بستن روزنه‌های فساد در شهرداری خواهد بود.

 

وی افزود: در حقیقت هم پتانسیل انجام تخلف در شهرداری تهران وجود دارد و هم با توجه به اینکه این نهاد عمومی با مردم در ارتباط است زمینه ارائه خدمت نیز در آن وجود دارد.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه برنامه نجات تهران را تدوین کرده است افزود: این برنامه با کمک گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تدوین شده و در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست و حمل و نقل راهکارهای مناسبی را برای معضلات شهر تهران تدبیر کرده است.

 

وی ادامه داد: اهل انتقاد نیستم و سعی می‌کنم با اقدامات اجرایی ضعف‌ها را بپوشانم. برای شش محور شهری از جمله حمل و نقل محیط زیست و حوزه اجتماعی و فرهنگی برنامه جامعی را تدوین کرده‌ایم. برای مثال برای رسیدن به ترافیکی روان با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دانشجویان دانشگاه شریف راهکار مناسبی را ارائه کرده‌ایم.

 

سید مناف هاشمی با اشاره به سابقه 23 ساله خود در حوزه شهرداری گفت: با توجه به سابقه‌ای که دارم برای انجام وظیفه از وزارتخانه خداحافظی کردم چرا که احساس می‌کردم در حوزه شهری مثمرثمرتر هستم.