عموهای فیتیله‌ای با "بهترین شو" در نوروز 96 به تلویزیون باز می‌گردند/گلایه "مسلمی" از بی توجهی به کودکان


اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,عموهای فیتیله‌ای

مسلمی با اشاره به اینکه نبود برنامه های کودکی همچون برنامه "فیتیله" به ضرر کودکان کشورمان محسوب می شود گفت: برنامه جدید " بهترین شو" در نوروز 96 میهمان فرزندان ایران زمین می شود.

 محمد مسلمی مجری برنامه تلویزیونی "فیتیله" در گفت و گو با میزان گفت: متاسفانه هم اکنون از برنامه "فیتیله" خبری نیست و با وجود اینکه ما قبلا 20 قسمت آماده ضبط کرده بودیم، همین قسمت ها نیز پخش نشده است.

 

وی ادامه داد: فکر می کنم این رفتاری که صورت می گیرد و این اتفاق هایی که در حال رخ دادن است به ضرر بچه ها تمام می شود به خصوص که در این عرصه ماهواره با حجم زیادی از برنامه ها جلو آمده اما ما از برنامه های کودک در حال عقب ماندن هستیم.

 

مسلمی تصریح کرد: نمی دانم که سیاست های دوستان چیست اما تا الان حتی جلو نیامده اند که بپرسند چه برنامه ها و کارهایی را انجام می دهید در حالی که در کشور ما تاکید خاصی روی کودکان وجود دارد اما جای تعجب دارد که چرا آثار ویژه کودک ناقص مانده اند.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: هم اکنون در حال ضبط و تولید برنامه ای با عنوان " بهترین شو" برای شبکه دو سیما هستیم که در واقع یک نوع استعداد یابی محسوب می شود.

 

مجری برنامه کودک پرمخاطب "فیتیله" یادآور شد: با این برنامه بررسی می کنیم که کودکان و نوجوانان کشورمان در چه زمینه هایی استعداد دارند و سپس به رقابت می پردازند.

 

وی افزود: در برنامه "بهترین شو" بنده به همراه علی فروتن و جواد گلی داوران این بخش از برنامه هستیم.

 

این مجری برنامه های تلویزیونی کودک همچنین گفت: در برنامه " بهترین شو" بچه ها در زمینه های مختلف هنری و یا ورزشی به فعالیت می پردازند و استعدادهای آن ها در سه مرحله مقدماتی ،‌میانی و نهایی مورد سنجش قرار می گیرد.

 

وی همچنین تصریح کرد: بر اساس آنچه که من شنیده ام ،‌ قرار است برنامه " بهترین شو" از 20 اسفند روی آنتن شبکه دو سیما برود و فکر می کنم که این اثر می تواند برنامه خوب برای بچه ها باشد.

 

مسلمی خاطرنشان کرد: قرار است این برنامه به صورت هفتگی و در روزهای جمعه روی آنتن برود البته احتمال دارد که در دو هفته و در روزهای جمعه این برنامه در نوروز پخش شود البته بنده، هم اکنون از برنامه های نوروزی اطلاع دقیقی ندارم.