برانکو: برای صعود به مصاف لخویا می‌رویم/ شانس یوونتوس بیشتر از رئال است


خبارورزشی ,خبرهای ورزشی, پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با وجود اینکه ممکن است به نظر برسد وضعیت لخویا از پرسپولیس بهتر باشد، اما آن‌ها برای گرفتن نتیجه و صعود به مرحله بعد به مصاف این تیم قطری می‌روند.

 به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره دیدار برگشت این تیم مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این نیمه دوم بازی ماست.

 

شاید به نظر برسد که وضعیت آن‌ها از ما بهتر است و البته خب شاید این تا حدودی درست باشد اما در همان وضعیت بهتر هم می‌تواند کار برای‌شان مشکل باشد. ما آنجا می‌رویم که گل بزنیم. من به تیم خودم کاملا اعتقاد دارم و خوش‌بینم، اما می‌دانم کار ساده‌ای نداریم چون آن‌ها تیم خیلی خوب و منسجمی هستند. ما می‌خواهیم همچنان علی‌رغم اینکه آخر فصل است و هوا نیز آنجا گرم است با گرفتن نتیجه مطلوب به دور بعد صعود کنیم. به هر حال کار هم برای ما و هم برای آن‌ها مشکل است.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که طبق آمار پرسپولیس از لخویا سرتر بود و فقط به خاطر فرصت‌سوزی نتوانست نتیجه بگیرد و اینکه گفته می‌شود احتمالا یوسف العربی بازیکن کلیدی لخویا برای بازی برگشت مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد گفت: بله اگر العربی بازی کند تا حد زیادی لخویا قوی‌تر می‌شوند. او آقای گل لیگ قطر است.

 

او را از زمانی که در الهلال عربستان بازی می‌کرد می‌شناختم. بازیکن خوبی است و در ۱۸ قدم خودش را خوب پیدا می‌کند ولی نمی‌دانم به بازی برگشت خواهد رسید یا نه. به هر حال اگر العربی بازی کند لخویا خیلی قوی‌تر خواهد شد. همچنین از اینکه در آمار بهتر از لخویا بودیم باعث خوشحالی من بود.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی سوپرجام با تیم نفت تهران نیز و آمادگی پرسپولیس برای این بازی گفت: ما با خوشحالی برای این بازی آماده می‌شویم و بازی خواهیم کرد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا با باشگاه در فصل نقل و انتقالات در تماس است و آیا لیستی به باشگاه داده؟ گفت: اسم زیاد داریم. قبل از هر چیز دوست داریم در خط دفاع خودمان را تقویت کنیم اما حداقل در هر خط یک بازیکن می‌گیریم.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که ایگور پراهیچ، مدافع تیم فوتبال نفت چندی پیش عکسی از خودش با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد، آیا قرار است او را جذب کنید؟ گفت: او بازیکن خیلی جالب توجهی است. همان طور که گفتم اسامی زیادی برای مذاکره داریم که باید ببینیم چه مقدار عملی می‌شود.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه شما قبلا مربی راکیتیچ و مودریچ بودید، آیا هنوز با این بازیکنان در ارتباط هستید گفت: بله در تماس هستم و ارتباط خوبی با این بازیکنان دارم. درباره فینال رئال و یوونتوس هم مقداری شانس یوونتوس را بیشتر می‌دانم.