یوسف‌نژاد:مجلس "لو رفتن سوالات امتحان نهایی متوسطه" را پیگیری می‌کند


اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,یوسف‌نژاد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس لو رفتن سوالات امتحان نهایی متوسطه را پیگیری می‌کند.

 علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موضوع لو رفتن سوالات امتحانات نهایی متوسطه هم از طریق مجلس و کمیسیون تخصصی و هم از جنبه نظارتی مجلس قابل پیگیری است.

 

وی افزود: عده زیادی از خانواده‌ها نگران سرنوشت فرزندانشان هستند به ویژه اینکه نمرات این آزمون و معدل آن در کنکور اثر دارد و این کار باعث می‌شود حق یک عده از بین برود.

 

این نماینده مجلس یادآور شد: سازمان سنجش باید پاسخگوی خانواده‌ها باشد و راه حل مناسبی برای این حرکت ارائه کند. خانواده‌ها نیز منتظرند ببینند سازمان سنجش چه پیشنهادی می‌دهد و چگونه این موضوع را جبران خواهد کرد.

 

یوسف‌نژاد با بیان اینکه «عاملین این اقدام که برای نظام آموزشی و سازمان سنجش ایجاد هزینه کردند باید شناسایی و مجازات شوند» گفت: من از طریق مجلس و با ابزارهای نظارتی پیگیر این موضوع خواهم بود. کمیسیون آموزش هم عکس العمل مناسبی در این زمینه نشان خواهد دهد. برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان قابل قبول نیست که پیش از شروع امتحانات سوالات آزمون لو برود و حقوق دانش‌آموزان به این شکل ضایع شود.

 

نماینده ساری در پایان اظهار کرد: با طرح سوال یا تحقیق و تفحص پیگیر احقاق حق دانش‌آموزان خواهیم بود و تلاش می‌کنیم نظرات خانواده‌ها و دانش آموزان تأمین و این اقدام جبران شود.