برنامه کی‌روش برای بازگشت شخص مورد اعتمادش


اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,کی‌روش

سرمربی تیم‌ملی در پست‌های فیسبوکی خود از دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز و با حکم مهدی تاج، علیرضا اسدی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال برکنار شد و به جای او محمدرضا ساکت به سرپرستی انتخاب شد. دو روز پیش بود که کارلوس کی روش با انتشار بیانیه ای پس از صعود هفت پله ای ایران در رنکینگ فیفا، به اسدی حمله کرد و او را جادوگر نامید. سرمربی تیم ملی در فیسبوک خود نوشت:« همانطور که بسیاری در ایران می‌دانند این دستاورد مخالف با رویاهای افرادی بود که تلاش می‌کردند موفقیت‌های تیم ملی ایران را کمرنگ کنند؛ افرادی مثل اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال. یک جادوگر معروف و رقیب دائمی رویاها و اهداف تیم ملی. این جادوگر (اسدی) یک مسؤول بی‌استفاده است که هیچ کاری برای توسعه فدراسیون فوتبال انجام نداده و هدف او اخراج مربی تیم ملی و زیر سؤال بردن کارهای وی بوده است؛ او یکی از افرادی است که تلاش کرده رسانه‌های ایران و هواداران را به سمت اشتباه سوق بدهد؛ با گفتن اینکه هیچ دلیلی برای حمایت از مربی تیم ملی، پروژه و دستیارانش وجود ندارد.» 

 

سرمربی تیم ملی در ادامه بیانیه خود دبیرکل فدراسیون را به ارتباط با وزیر ورزش سابق و فشار آوردن از بیرون به علی کفاشیان (رییس وقت فدراسیون فوتبال) برای برکناری مهدی محمد نبی متهم کرد. البته کی روش حمله به اسدی را پس از پیروزی برابر ازبکستان و صعود به جام جهانی شروع کرده بود. پس از بیانیه کی روش، این اسدی بود که در مصاحبه ای تند به سرمربی تیم ملی حمله کرد. اسدی در بخشی از مصاحبه اش گفت:« کی‌روش مدام با ادبیات عقرب و مار صحبت می‌کند؛ حتماً در باغ وحش بزرگ شده است که از این کلمات استفاده می‌کند.» 

 

از این صحبت های اسدی تنها 24 ساعت زمان گذشت تا با حکم مهدی تاج، او از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال کنار برود و محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکل انتخاب شود. پس از این اتفاق کارلوس کی روش پستی در فیسبوک خود منتشر و از مهدی نبی تعریف و تمجید کرد. او با تمام اختلافاتی که در زمان حضور نبی در فدراسیون با او داشت، اما دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال را بهترین گزینه برای بازگشت می داند. اگر هم ساکت در سمت دبیرکلی ابقا شود و توسط هیات رییسه رای بیاورد، نبی می تواند به عنوان مدیر تیم های ملی به فدراسیون فوتبال بازگردد.