مورد عجیب کاوه رضایی؛ مهاجم نوکی که آقای پاس گل شد!


اخبار,ورزشی ,خبرهای  ورزشی , کاوه رضایی

کمتر کسی فکر می‌کرد که کاوه رضایی بهترین پاسور لیگ شانزدهم شود.

 به گزارش خبرآنلاین؛ کمتر به یاد داریم که بازیکنی در پست مهاجم نوک، توانسته باشد عنوان بهترین پاس گل دهنده لیگ برتر را مال خود کند اما  کاوه رضایی مهاجم تیم استقلال توانست با ارسال 9 پاس گل برای هم تیمی هایش این عنوان را به دست آورد.

 

کاوه رضایی امسال گل های مهمی برای استقلال به ثمر رساند. از گل سوم در دربی گرفته تا گل های تعیین کننده آسیایی مقابل لوکوموتیو و الاهلی. اما پاس گل های کاوه رضایی بود که توجه همگان را به خود جلب کرد. او که در پست مهاجم نوک برای استقلال به میدان می رفت، با بهره گیری از خلاقیت و توانایی ارسال پاس های دقیق و البته سانترهایی زیبا ، بارها و بارها هم تیمی هایش را در موقعیت گل قرار داد.

 

او این روند را از همان بازی اول شروع کرد و پاس گل اول استقلال در لیگ شانزدهم را به جابر انصاری داد. نکته جالب این است که کاوه نهمین و آخرین پاس گل خود را در آخرین بازی لیگ بازهم به جابر انصاری و این بار مقابل سپاهان اصفهان داد. شماره 9 استقلال که بدون تردید ارزشمند ترین بازیکن تیمش در فصل اخیر بود، نشان داد که یک مهاجم می تواند علاوه بر گلزن بودن، در خدمت تیم هم باشد و بتواند حتی عنوان آقای پاس گلی را هم کسب کند!