غفاری : در صورت مناسب بودن شرایط، فصل دوم ماماهوت را می‌سازم/ پیشنهاد جدیدی برای بازی ندارم


اخبار فرهنگی ,خبرهای   فرهنگی,غفاری

کارگردان مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" با اشاره به اینکه در صورت مناسب بودن شرایط، فصل دوم این اثر را می‌سازد، گفت: این روز‌ها پیشنهاد جدیدی برای بازی ندارم.

رزیتا غفاری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با  میزان گفت: با توجه به پایان پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی "ماماهوت"، شاید فصل دوم این مجموعه را جلوی دوربین ببرم.

 

وی ادامه داد: در زمانی که مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" پخش می‌شد، آن دسته از افرادی که این اثر را دنبال می‌کردند، از آن رضایت داشتند و مورد پسندشان قرار گرفته بود.

 

غفاری تصریح کرد: با این حال تصور می‌کنم این مجموعه تلویزیونی امکان بیشتری برای دیده شدن داشت و اگر تبلیغات خوبی برای آن صورت می‌گرفت، مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب می‌کرد.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: شاید اگر خود من هم به عنوان کارگردان این مجموعه زمان بیشتری را برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" در فضاهایی مانند فضای مجازی صرف می‌کردم، بازخوردهای بیشتری از تماشای این اثر دریافت می‌کردم.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: به امید خدا و با فراهم شدن شرایط لازم، فصل دوم مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" را برای مخاطبان تلویزیون می‌سازم و امیدوارم استقبال خوبی از این اثر صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به فعالیت این روزهای خود خاطرنشان کرد: این روز‌ها برای بازیگرانی که پیش‌تر فعالیتشان در عرصه بازیگری پررنگ‌تر بود، پیشنهاد چندانی برای بازی وجود ندارد و نمی‌دانم دلیل اصلی این اتفاق چه چیزی است.