دستگیری 2 اوباش روستایی کرمانشاه


2 تبهکار که چندین بار سابقه شرارت وادم ربایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، در یکی از روستاهای کرمانشاه شناسایی ودستگیر شدند. 

به  گزارش  ایرنا  ؛سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی اعلام کرد: این اشرار که چندین بار سابقه شرارت و آدم ربایی را در کارنامه خود داشتند، روز گذشته (جمعه) با ورود بدون اجازه به منزل یکی از شهروندان با استفاده از سلاح سرد آنان را تهدید و ایجاد مزاحمت کردند.

 

وی با بیان اینکه متهمان یکی از ساکنان منزل را از ناحیه دست مجروح کردند و پیش از رسیدن ماموران از صحنه متواری شدند، عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران انتظامی شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران پس از انجام اقدام های اطلاعاتی محل اختفای متهمان را در یکی از روستاهای حاشیه ای شهر کرمانشاه شناسایی و برای دستگیری آنان اقدام کردند.

 

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: یکی از اشرار که از اهالی استان های همجوار بود پس از مشاهده پلیس با استفاده از چاقو به سمت آنان حمله ور شد که با اقتدار ماموران راه به جایی نبرد و به ناچار تسلیم شد.

 

وی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، افزود: پلیس این شهرستان با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به اشرار و هنجار شکنان را نخواهند داد.