محاکمه عاملان آزار ۲ دختر جوان پشت درهای بسته


3 پسر جوان که متهم‌اند با سوار‌کردن ۲دختر به‌عنوان مسافر به‌خودروی‌شان آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند پشت درهای بسته محاکمه شدند. . .

به گزارش همشهری، چندي قبل دختر جواني نزد پليس رفت و گفت 2جوان كه او را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش كرده بودند وي را مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند.

 

او گفت: در يافت آباد به‌عنوان مسافر سوار پرايدي با شيشه‌هاي دودي شدم. من روي صندلي جلو نشستم اما چند لحظه بعد جواني كه روي صندلي عقب مخفي شده بود غافلگيرم كرد. او چاقويي زير گلويم گذاشت و در ادامه هر دو جوان من را به بيابان‌هاي اطراف تهران كشاندند و مورد آزار و اذيت قرار دادند.

 

وي افزود: آنها مي‌خواستند من را در بيابان رها كنند اما با آنها طرح دوستي ريختم و شماره تلفن يكي از آنها را گرفتم تا بعد از رها شدنم شكايت كنم.

 

به‌دنبال اين شكايت مأموران با رديابي تلفن توانستند 2متهم را دستگير كنند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين تنها موردي نيست كه آنها دختري را آزار داده‌اند.

 

در مورد ديگري راننده پرايد با همدستي جواني ديگر دختري را ربوده و آزار داده است. به اين ترتيب سومين متهم نيز بازداشت شد و هر سه‌نفر اتهامشان را پذيرفتند. در اين شرايط متهمان ديروز در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده به شكل غيرعلني محاكمه شدند.

 

در اين جلسه بعد از شكايت 2دختر جوان، 3متهم به ربودن و آزار و اذيت طعمه‌هايشان اعتراف كردند و جزئيات آنچه را كه اتفاق افتاده بود شرح دادند. در پايان قضات با اخذ آخرين دفاع از متهمان وارد شور شدند و قرار است به‌زودي رأي خود را اعلام كنند.