زاهدی : کاندیداهای «یکتا» در قالب «جمنا» فعالیت می‌کنند/تاکتیک‌های انتخاباتی‌مان را لو نمی‌دهیم


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,زاهدی

محمدمهدی زاهدی با ابراز امیدواری از ایجاد فضای پرشور انتخاباتی با حضور کاندیداهای متعدد در انتخابات ریاست‌جمهوری، بر عدم حمایت احمدی‌نژاد از کاندیداهای انتخابات تاکید کرد و گفت: کاندیداهای «یکتا» پذیرفته‌اند در قالب «جمنا» فعالیت کنند.

 محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد کاندیداتوری خود و تعدادی دیگر از چهره‌های اصولگرا برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام کرد: واقعیت این است که هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، وحدت ملی، اقتدار و انسجام درونی کشور را افزایش می‌دهد و به نفع کشورمان خواهد بود.

 

امیدواریم با حضور کاندیداهای متعدد شور و نشاط در فضای کشور ایجاد شود

 

نماینده اصولگرای کرمان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم با حضور کاندیداهای متعدد، شور و نشاط در فضای کشور ایجاد شده و منجر به مشارکت بسیار بالای مردم در انتخابات این دوره شود.

 

حضور کاندیداهای متعدد جای نگرانی ندارد

 

زاهدی در پاسخ به سوالی درباره حضور او و برخی دیگر از وزرای احمدی‌نژاد در این انتخابات، در شرایطی که رییس دولت نهم و دهم رسماً اعلام کرده از هیچ‌‌یک از کاندیداها حمایت نمی‌کند، تصریح کرد: این‌که کاندیداهای متعدد در عرصه انتخابات حاضر شوند، هیچ جای نگرانی ندارد.

 

احمدی‌نژاد از هیچ‌یک از کاندیداها حمایت نمی‌کند

 

او در واکنش به این‌که تاکید پرسش بر تعدد کاندیداها نبوده، بلکه منظور از این سوال احتمال حمایت یا عدم حمایت احمدی‌نژاد از برخی کاندیداهای انتخابات بوده، گفت: جواب خوبی به سوال‌تان دادم. شما می‌توانید از این اطلاعاتی که عرض کردم، استفاده کنید.

 

نماینده اصولگرای کرمان در مجلس در پاسخ به این سوال مکرر درباره احتمال همکاری انتخاباتی با احمدی‌نژاد اعلام کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم، آقای احمدی‌نژاد قرار نیست از هیچ‌یک از کاندیداهای انتخاباتی حمایت کند.

 

کاندیداهای «یکتا» پذیرفته‌اند در قالب «جمنا» فعالیت کنند

 

او ادامه داد: باوجود این‌که موضع احمدی‌نژاد این است که از هیچ‌یک از کاندیداها حمایت نکند، گروه «یکتا» در پروسه‌ای که جبهه مردمی نیروهای انقلاب موسوم به «جمنا» طی می‌کند، چند کاندیدا معرفی کرده و با این حال، همه عزیزانی که به‌عنوان کاندیدای «یکتا» وارد عرصه انتخابات شدند، پذیرفته‌اند که در قالب «جمنا» فعالیت کنند.

 

نباید تاکتیک‌های انتخاباتی‌مان را لو بدهیم!

 

زاهدی در پایان در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که آیا این گفته شما مبنی بر حضور در انتخابات با کاندیداهای متعدد به‌معنای فعالیت در قالب تاکتیک معرفی چند کاندیدا برای شکستن رای روحانی است، گفت: قرار نیست تاکتیک‌های انتخاباتی‌مان را لو بدهیم.