رهبر دمکرات های سنای آمریکا: ترامپ غیرقابل اعتماد است


اخباربین الملل,خبرهای بین الملل, ترامپ

رهبر دمکرات های آمریکا در سنای این کشور سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خطاب به کنگره کشورش را عوامفریبانه و نشانه عدم درک او از واقعیت ها توصیف کرد و گفت ترامپ بدلیل عدم انطباق میان حرف ها و اعمالش شخصیتی غیرقابل اعتماد دارد.

به گزارش ایرنا؛ چاک شومر سناتور با نفوذ ایالت نیویورک و رهبر اقلیت دمکرات آمریکا در سنای این کشور روز چهارشنبه در گفتگویی با شبکه خبری سی بی اس، ترامپ را شخصیتی غیر قابل اعتماد خواند که انطباقی میان حرف و عمل او وجود ندارد.

 

شومر رییس جمهور آمریکا را عوامگرا و مردم فریب خواند و گفت که همه حرف هایی که ترامپ تا کنون به زبان آورده صرفا برای راضی نگاه داشتن طرفدارانی که به او رای داده اند، بوده و به این معنی نیست که او لزوما به حرف های خود پایبند، خواهد ماند.

 

این سناتور با نفوذ ایالت نیویورک به سخنان ترامپ مبنی بر لایروبی کردن باتلاق دولتی اشاره کرد و گفت که ترامپ عملا با کشاندن پای خود به دولت، کاخ سفید را به باتلاق عمیقتری تبدیل کرده که باید لایروبی را از آنجا شروع کند.

 

شومر اضافه کرد که ترامپ با سخنرانی های قبل و بعد از پیروزی خود ثابت کرده است که هیچ درکی از واقعیت ها ندارد و در دنیای ذهنی خود محبوس مانده و هر آنچه که تا کنون به زبان آورده صرفا به منظور فریفتن عوام بوده است.