خطر کسر امتیاز تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند/ حدود 2 میلیارد بدهی خارجی داریم


اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,باشگاه تراکتورسازی

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی گفت: قاطعانه می‌گویم که هیچ خطری مبنی بر کسر امتیاز یا محرومیت دیگر تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند.

 آرش نجفی در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص بدهی باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان خارجی و تهدید دوباره این تیم از سوی فیفا، اظهار داشت: در مجموع باشگاه تراکتورسازی 10 پرونده فعال در فیفا دارد.

 

وی ادامه داد: 3 پرونده مهم که مبالغ هنگفتی هم داشتند به صورت کامل حل شده است. بدهی تونی اولیویرا، فلاویو لوپز و ژائو ویلا از سوی باشگاه تراکتورسازی پرداخت شده است.

 

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: در حال حاضر برای پرونده‌های یونس حمزه، آیان رمزی، دیتمار بیکای، رودولفو، آلویس نانگ، کارلوس کاردوسو و آگوستو سزار به صورت نهایی به توافق نرسیده‌ایم.

 

نجفی خاطرنشان کرد: جمع بدهی‌های باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان و اعضای کادر فنی خارجی خود، حدود 2 میلیارد تومان است که سعی داریم تمام بدهی‌های باشگاه تراکتورسازی صاف شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خطر محرومیت یا کسر امتیاز بار دیگر تراکتورسازی را تهدید می‌کند یا خیر، گفت: قاطعانه عرض می‌کنم هیچ خطری مبنی بر کسر امتیاز یا محرومیتی دیگر تراکتورسازی را تهدید نمی‌کند.

 

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در رابطه با پرداخت مطالبات باشگاه تراکتورسازی از سوی اسپانسرهای این باشگاه، گفت: زمانی که قراردادی فی‌مابین دو شخص حقوقی منعقد می‌شود، طرفین ملزم هستند طبق قرارداد عمل کنند اما من تا بدین لحظه از سوی مدیریت باشگاه موضوعی مبنی بر شکایت علیه اسپانسر تیم دریافت نکرده‌ام.

 

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ليگ مقرر كرده بود كه تيم‌هاي بدهكار حق حضور در ليگ برتر را ندارند و در حال حاضر فقط 2 باشگاه به اعضای سابق خود بدهی ندارند اما مقرر شده مابقی تیم‌ها با شیبی ملایم بدهی‌های خود را صاف کنند تا از این به بعد مسئله‌ای برای تيم‌ها رخ ندهد.