طعنه به قالیباف درمجلس: ۴درصد مولود دولت قبل است/استنادبه یک رمال برای زیرسوال بردن همسربرادر روحانی


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , قالیباف

نماینده مردم سبزوار در نطق خود، به شفاف سازی در مورد مشکلات دولت قبل پرداخت و با طعنه به شعار «نه به 4 درصدی‌ها » که از سوی قالیباف مطرح شده است، گفت: 4 درصدی‌ها مولود عملکرد دولت قبل هستند. 

به گزارش خبرآنلاين، رمضانعلي سبحاني‌فرد نماينده مردم سبزوار در مجلس، نطق ميان دستورش را به موضوع انتخابات و يادآوري عملكرد دولت سابق، اختصاص داد و گفت: در دولت سابق تحريم ها را عليه ايران وضع كردند و در سياست داخلي اختلاف قوا به حدي رسيد كه رهبري دستور تشكيل هيئت عالي حل اختلاف را دادند،. مديريت هاي ناكارآمد موجب شد نرخ ارز هر روز سير صعودي گرفته و سكه از 800 هزار تومان به يك ميليون و 300 تومان برسد.

 

او با تأكيد بر شفاف سازي فعاليت هاي دولت قبل، ادامه داد: در دولت قبل شاهد واردات بي رويه بوديم. زين اسب و اسباب بازي به جاي دارو وارد مي‎شد و اعتراض وزير بهداشت را به همراه داشت که سبب اخراجش شد. كشاورزان در آن دوران گندم كاري را به دست فراموشي سپرده بودند. پيمانكاران ميادين گازي از 84 هزار پرسنل به 4 هزار نفر رسيده و موجب شدند كه كشورهاي همسايه چند برابر بيشتر از ما از ميادين برداشت كنند.

 

سبحاني فرد تأكيد كرد: اتفاقاتي همچون هزينه سنگين مايحتاج زندگي، عدم اجراي درست هدفمندي يارانه ها يعني تقسيم فقر بين اقشار جامعه و  در اختيار گرفتن بنگاه هاي اطلاعاتي براي افراد خاص، در دولت قبل، مولود فرزند خوانده 4 درصدي است كه امروز توسط افرادي نامگذاري مي‌شود. شكاف طبقاتي را دولت سابق چند برابر نمود و  امير منصور آريا معروف به سه هزار ميلياردي و بابك زنجاني ها را ايجاد كردند.

 

اتهام زني به همسر برادر رئيس جمهور از تريبون مجلس

 

در ادامه جلسه امروز حجت الاسلام مجتبی ذوالنور از نمايندگان عضو جبهه پايداري در نطقش ادعاهايي را به نقل از يک رمال عنوان کرد و خطاب به رئيس جمهور گفت: چرا باید زن برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و وقتی که از حساب ۱۰ میلیارد تومانی این رمال سوال می شود می گوید از همسر فلانی گرفته ام! و وقتی هم که دستگیر می شود استاندار و دبیر شورای عالی امنیت ملی اجازه نمی دهند که مراحل قانونی جز چند ساعت طی شود آن هم در مورد کسی که در کنار یک رمال وصل به سرویس های جاسوسی دستگیر شده است!

 

وي خطاب به حسن روحانی گفت: نباید با یک سری موهومات، وحدتی را که امام (ره) بر روی آن سرمایه گذاری کردند و مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، برای جلب چند رأی خراب کنیم. چه کسی اعتراض کرد که چرا فرماندار زن اهل سنت منصوب کردید؟ چرا با ساختن موهومات، امنیت ملی و وحدت کشور را که نظام سلطه نیز می خواهد آن را از بین ببرد خدشه دار می کنید!؟ آقای روحانی! اعدام هایی که حکم خدا بوده، زیر سوال می برید؛ حافظه مردم فراموش نکرده که در مجلس می گفتید این ها را بیاورید در ملأعام و در نمازجمعه ها اعدام کنید. حافظه مردم و مذاکرات مجلس فراموش نکرده است که در مجلس چهارم در هنگام نایب رئیسی شما، قانون ماهواره تصویب شد. فکر کردید مردم این را نمی دانند!؟