صادقیان: اشتباهات داوری باعث شد به دسته پایین‌تر سقوط کنیم/ طارمی و امیری بهترین‌های پرسپولیس بودند


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, صادقیان

مهاجم ماشین‌سازی که در بازی با پرسپولیس غایب بود، سه بازی پایانی تیمش را هم از دست داده است.

 روزنامه خبرورزشی نوشت: پیام صادقیان تا پایان لیگ غایب خواهد بود هر چند که این موضوع دیگر نمی‌تواند در سرنوشت ماشین‌سازی تأثیری داشته باشد چرا که آن‌ها به لیگ دسته اول سقوط کردند. با صادقیان در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم که او به سؤالات خبرورزشی پاسخ داد.

 

این درست است که تا پایان لیگ بازی نمی‌کنی؟

بله، متأسفانه مصدوم هستم و ۳ بازی پایانی را هم از دست دادم.

 

از چه ناحیه‌ای مصدوم هستی؟

عضلات دوقلوی پایم دچار کشیدگی شدید شد و همین موضوع باعث شده ۳ بازی پایانی را هم از دست بدهم. طول درمان من ۳ تا ۴ هفته است و متأسفانه نمی‌توانم ماشین‌سازی را همراهی کنم.

 

البته شاید به خاطر سقوط ماشین‌سازی زیاد هم بابت بازی نکردنت ناراحت نیستی؟

من دوست داشتم در این سه بازی هم بازی کنم اما متأسفانه امکانش نیست. مصدومیت در هر شرایطی سخت و تلخ است.

 

مثل اینکه امسال از این بابت خیلی اذیت شدی؟

من فصل را خیلی خوب شروع کردم اما متأسفانه مصدوم شد و در ادامه لیگ هم چند بار آسیب دیدم. با این حال هر وقت بازی کردم نهایت تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام دادم. امیدوارم در فصل جدید دیگر این اتفاقات برایم رخ ندهد. مصدومیت‌های امسال واقعاً برایم آزاردهنده بود.

 

در مورد سقوط ماشین‌سازی چه صحبتی داری؟

من از این موضوع ناراحت هستم. ماشین‌سازی تیم اول شهر تبریز است که بعد از ۲۰ سال به لیگ برتر آمد. متأسفم که سقوط کردیم و واقعاً بدشانسی آوردیم. ما امتیازهای زیادی را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم و داوران در ۸ بازی از ما امتیاز گرفتند. اگر این اشتباهات نبود الان در میانه‌های جدول قرار داشتیم. در خیلی از بازی‌ها از لحاظ فنی هم تیم برتر میدان بودیم اما نتیجه نگرفتیم. واقعاً سقوط کردن در این وضعیت ناراحت‌کننده است.

 

در مورد قهرمانی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

از اول لیگ گفته بودم از بین پرسپولیس و تراکتور یک تیم قهرمان خواهد شد. من به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در آسیا هم موفق باشند.

 

بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل چه کسی بود؟

نمی‌توان از یک نفر اسم برد. طارمی خیلی خوب بود و خیلی تلاش کرد تا گل بزند. واقعاً گل زدن و ایجاد موقعیت گل خیلی سخت است. امسال یک بازیکن دیگر هم در پرسپولیس خیلی زحمت ‌کشید و آن هم وحید امیری بود. او واقعاً در بازی‌های این تیم نقش مؤثری داشت. سیدجلال هم که یک تنه دفاع را جمع کرد.