سرنخ‌هایی از عاملان شهادت مرزبانان به دست آمده است


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,شهادت مرزبانان

‌دادستان عمومی و انقلاب زاهدان به حادثه شهادت مرزبانان در مرز میرجاوه اشاره کرد و گفت: ‌سرنخ‌هایی از عاملان شهادت مرزبانان به دست آمده که امیدواریم با استفاده از این سرنخ‌ها و پیگیری‌هایی که در حال انجام است عاملان این جنایت هر چه سریعتر به اشد مجازات محکوم شوند.

 به گزارش ایسنا،‌ موحدی‌راد در نسشت خبری با خبرنگاران افزود: در تلاش هستیم عاملان این جنایت پس از دستگیری بلافاصله محاکمه شوند و به سرای اعمال پلید خود برسند.

 

‌وی در ادامه گفت: خوشبختانه تاکنون در زمینه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هیچ موردی از تخلف تبلیغاتی در ستادهای نامزدهای مختلف گزارش نشده است.

 

‌به گزارش ایسنا‌، علی موحدی راد در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای تایید صلاحیت‌ها نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون، ۲۶ نامزد در شهرستان‌های مختلف استان به دلیل تبلیغات زودهنگام انتخاباتی از دادسرا تذکر گرفته‌اند.

 

دادستان زاهدان ادامه داد: از ابتدای تایید صلاحیت‌ها نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون، 26 نامزد در شهرستان‌های مختلف استان به دلیل تبلیغات زودهنگام انتخاباتی از دادسرا تذکر گرفته‌اند.

 

وی در خصوص پایگاه‌های خبری مجوزدار و غیر مجوز دار نیز گفت: در حال حاضر تنها 21 پایگاه از مجموع 79 پایگاه خبری و تحلیلی سیستان و بلوچستان دارای مجوز هستند.

 

دادستان زاهدان ادامه داد: پایگاه‌های فاقد مجوز در صورتی که تا پس از اتمام زمان انتخابات نسبت به دریافت مجوز اقدام نکنند، نسبت به مسدود کردن آنها از طریق دادستان کل کشور اقدام می‌کنیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اهمیت عملکرد رسانه‌ها در فضای انتخابات، بیان کرد: سیستان و بلوچستان از شرایط قومی، فرهنگی و مذهبی خاصی برخوردار است که می‌طلبد رسانه‌های استان در شرایط مختلف و به ویژه در زمان انتخابات در مسیر وحدت و انسجام ملی قلم‌فرسایی کنند و مردم را به اتحاد و همدلی دعوت کنند.‌