درخواست اماراتی‌ها برای بازی نکردن در ایران


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , فوتبال امارات

فدراسیون فوتبال امارات به عراق پیشنهاد داده تا دیدار تیم های ملی دو کشور در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به جای ایران در کشور دیگری برگزار شود.

 به گزارش ایسنا، بعد از پیروزی و صعود مقتدرانه العین برابر استقلال رئیس این باشگاه اماراتی سخنان تندی را علیه فوتبال ایران بر زبان آورد و رسانه های ایرانی را به جنجال سازی و حاشیه پراکنی متهم کرد.

 

به نظر می رسد که اماراتی‌ها هم در مسیر برادران سعودی خود گام برمی دارند و تلاش می کنند تا فوتبال ایران را با حاشیه سازی خود تحریم کنند.

 

تیم ملی فوتبال امارات باید در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف عراق برود و این دیدار قرار است که به میزبانی ایران برگزار شود چرا که عراق نمی تواند میزبان بازیهای خود باشد و فدراسیون فوتبال این کشور پیش از این ایران را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده است.

 

بعد از آنکه تیم ملی فوتبال عربستان حاضر نشد که در ایران به مصاف عراق برود نوبت به امارات رسیده تا چنین درخواستی را ارائه دهد.

 

سایت العین و دیگر رسانه های اماراتی تاکید کردند که بعد از اتفاقات دیدار العین برابر استقلال، فدراسیون فوتبال امارات در نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق خواسته که به جای میزبانی ایران، کره جنوبی و یا چین را به عنوان میزبان انتخاب کنند که هنوز فدراسیون فوتبال عراق واکنشی به این موضوع نداشته است.

 

با توجه به این درخواست اماراتیها، این احتمال زیاد است که در صورت رویارویی العین با پرسپولیس در لیگ قهرمانان، این باشگاه اماراتی هم نخواهد در آزادی به میدان برود که فدراسیون فوتبال ایران نباید دست روی دست بگذارد تا همه چیز به ضرر تیم های ایرانی شود.