کشف بسته انفجاری در استان اردبیل / آزادی یکی از مدیران بازداشتی کانال تلگرامی


اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,کشف بسته انفجاری

یک بسته انفجاری در یکی از روستاهای استان اردبیل کشف و خنثی شد. 

 دادستان عمومی وانقلاب اردبیل گفت: یک بسته انفجاری به فاصله 700 متری روستای گلشن از توابع بخش عنبران شهرستان نمین در شرق اردبیل کشف و خنثی شد.

 

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: 2 روز پیش گزارشی درباره ترددهای مشکوک در روستای گلشن عنبران دریافت شد و به نیروهای امنیتی اجازه بازرسی از این روستا صادر شد.

 

وی اضافه کرد: نیروهای امنیتی سپاه در بازرسی از راههای ورودی و مجاور این روستای مرزی تجهیزات انفجاری درخارج از محدوده روستا و در نزدیکی مرز کشف و اقدام به خنثی سازی آن کردند.

 

وی اضافه کرد: دربررسی های بعمل آمده مشخص شد محموله انفجاری به مقدار 2 کیلو گرم با میکرو کنترل جاسازی شده می باشد که تیم چک وخنثی سازی سپاه وارد عمل شده ودر محل آن را خنثی کرد.

 

عتباتی گفت: هنوز فرد مظنونی در این زمینه دستگیر نشده ولی بررسی های اطلاعاتی در سطح گسترده ای در حال انجام است.

بخش عنبران از توابع شهرستان نمین می باشد. این بخش دارای مرز مشترک با جمهوری آذربایجان بوده و حدود 40 کیلومتر با شهر اردبیل فاصله دارد.

 

دادستان اردبیل همچنین در خصوص بازداشت 2 تن از مدیران کانال تلگرامی در اردبیل نیز گفت : بازداشت این 2 نفر ربطی به فعالیت های انتخاباتی انها نداشته بلکه به اتهام تشویش اذهان عمومی، توهین به شورای نگهبان و قوه قضائیه بازداشت شده اند.

 

وی افزود: یکی از این 2 نفر آزاد شده اما نفر دوم هنوز در بازداشت بسر برده و پرونده وی در حال بررسی می باشد.