جمال اجلالی: بخاطر گرفتگی تارهای صوتی‌ نمی‌توانم بازی کنم


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جمال اجلالی

جمال اجلالی درباره‌ی وضعیت جسمانی این روزهایش گفت: حالم خوب است اما تارهای صوتی‌ام گرفته است و به دلیل گرفتگی تارهای‌ صوتی‌ام نمی‌توانم کار کنم. .

به گزارش صبا، جمال اجلالی را با نقش آقای قندی در سریال «برای آخرین بار» و همچنین ایفای نقش در سریال به‌یادماندنی «در قلب من» می‌شناسیم ولی متاسفانه مدتی بود این بازیگر پیشکسوت به دلیل عارضه‌ی مغزی در بستر بیماری به سر می‌برد و قدرت تکلم نداشت. این روزها حال عمومی این هنرمند خوب است اما به گفته‌ خودش به دلیل گرفتگی تارهای صوتی‌، قادر به فعالیت هنری نیست.

 

وی در ادامه گفت: از آنجا که از نظر فیزیکی و بدنی دچار نقص عضو شده بودم، باید این نقص عضو را از طریق ورزش و گذراندن دوره‌های فیزیوتراپی جبران می‌کردم.

 

بازیگر «برای آخرین بار» اظهار کرد: بر اثر مشکلی که به وجود آمده بود، قدرت راه رفتن خود را از دست داده بودم، اما الان خیلی بهترم و می‌توانم راه بروم.

 

جمال اجلالی بازیگر سریال «دوردست ها» است که بهمن ماه ۹۵ هنگام گریم در این سریال، دچار خون ریزی مغزی و در بیمارستان ساری بستری شد. وی سابقه بازی در سریال‌هایی چون «در قلب من»، «خداحافظ بچه‌ها» و «بچه‌های بهشت» به کارگردنی خسرو معصومی را داشته است.