برنامه های هفته اصفهان در سال 95 رنگ و بوی تازه ای داشت - هفته اصفهان 95

برگزیده ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: وی‍ژه برنامه هفته نکوداشت اصفهان در اردیبهشت 95 رنگ و بوی دیگری داشت و به واقع از لحاظ کمی و کیفی با ادوار گذشته متفاوت بود. هفته اصفهان 95

هفته اصفهان 95

برگزیده ها: برنامه های هفته اصفهان در سال 95 رنگ و بوی تازه ای داشت

 به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان ، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی با اشاره به برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: فرهنگ و تمدن تاریخی اصفهان و شخصیت‌های بی‌نظیری که در نصف‌جهان زندگی کرده‌اند، این شهر تاریخی را به یک شهر منحصر به فرد در عرصه ملی و جهانی تبدیل کرده است.
وی با تقدیر از فعالیت‌های شهرداری اصفهان در هفته نکوداشت ادامه داد: تیم مدیریت شهری اصفهان در این هفته تمام تلاش خود را به منصه ظهور گذاشت و در راستای نمایش زیبایی ‌های نصف‌جهان همه نیروی خود را به کار گرفت.
به گزارش برگزیده ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: وی‍ژه برنامه هفته نکوداشت اصفهان در اردیبهشت 95 رنگ و بوی دیگری داشت و به واقع از لحاظ کمی و کیفی با ادوار گذشته متفاوت بود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود فناوری‌های نوین را یکی از ملزومات زندگی مردم امروز اصفهان دانست و افزود: زندگی امروز ی الزامات مختلفی دارد و شهروندان در راستای آن گام بر می‌دارند.
ارزانی اضافه کرد:‌ فرهنگ نوآوری از دیرباز در مردم اصفهان رایج بوده که این موضوع باید تقویت و بازسازی شود.
,