سلطانی‌فر: کی‌روش مربی موفقی بوده است/ صعود از مرحله گروهی مطالبه ماست


اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان از کارلوس کی‌روش حمایت کرد و گفت که او مربی موفقی بوده است. وزیر ورزش هم‌چنین تاکید کرد که در راه جام جهانی تلاش خواهد شد تا تیم ملی بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشته باشد.

 به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره سرمربی تیم ملی اظهار کرد: کی‌روش مربی موفقی بوده است،  در این دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه، با توجه به اینکه همه عوامل و دست‌اندرکاران از جمله وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و بازیکنان تلاش کردند، تیم ملی توانست با کادر مربیگری و سرپرستی کی‌روش یک نتیجه تاریخی و صعود مقتدرانه را رقم بزند.

 

وی افزود: کی‌روش تا پایان بازی‌های 2018 با ایران قرارداد دارد، با توجه به اینکه تا به این لحظه دو تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده‌اند و قرعه‌کشی نیز مشخص نیست اگر تیم ملی قرعه‌کشی مناسبی داشته باشد، مطالبات عمومی ما این است بتوانیم از مرحله گروهی صعود کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای اینکه ما بتوانیم در این درجه آمادگی باقی بمانیم و ان‌شاءالله حضوری شایسته در جام جهانی داشته باشیم، کی‌روش یک برنامه کلی را ارائه کرده که آن برنامه در جلسه‌ای که من با تاج داشته‌ام، مورد کنکاش و بررسی قرار گرفته است.

 

سلطانی‌فر افزود: تقریبا نقشه راه را مشخص کرده‌ایم و ان‌شاءالله امیدواریم این برنامه‌ریزی انجام شده با تلاشی که همه خواهند کرد و همچنین حمایت، پشتیبانی و نظارتی که خواهیم داشت منابع و امکانات را بتوانیم تامین کنیم تا بتوانیم در مدت زمانی که تا جام جهانی باقی مانده است هم در مسابقات مهم پیش‌رو شرکت کنیم و هم دیدارهای تدارکاتی مناسبی را داشته باشیم، تا نیازهای این تیم خوب که در 8 بازی مقدماتی خود گل نخورده است و مقتدرانه بازی کرده است را برطرف کنیم و برنامه‌های تیم را به گونه‌ای تدارک ببینیم تا ان‌شاءالله مشکلات حل شود.