رمزگشایی از صحبت های تند جلالی و برانکو علیه یکدیگر/ کینه 12 ساله!


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مجید جلالی و برانکو ایوانکویچ هفته قبل از خجالت هم درآمدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس و پیکان چهارشنبه هفته گذشته به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس موفق شد 2-0 از سد حریفش بگذرد. پس از این بازی، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پس از مسابقه، پرسپولیس را متهم کرد که با بیانیه نویسی قبل از بازی، تمرکز همه را بهم زد و توانست بازی را ببرد. اظهاراتی که با پاسخ تند برانکو در همان کنفرانس مواجه شد. سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ گفت:« کسی که چنین اظهاراتی را مطرح می کند باید خجالت بکشد! ما بازی را بردیم چون بهتر بودیم.»

 

اما ماجرای برانکو و مجید جلالی به همینجا ختم نمی شود. چالش بین این دو نفر 12 سال پیش آغاز شد. جایی که تیم ملی با برانکو ایوانکویچ جام جهانی بدی را در آلمان تجربه کرد و مجید جلالی هم با صبا قهرمان جام حذفی ایران شد. شرایط به گونه ای بود برانکو در موضع ضعف قرار داشت و مجید جلالی در جایگاه بهترین مربی فوتبال ایران. آقا معلم که شاید آن روزها سودای هدایت تیم ملی را در سر می پروراند با اتخاذ تصمیمی، خواسته خود را علنا و روی کاغذ بیان کرد.

 

سرمربی فعلی پیکان کمی بعد از جام جهانی و در اوایل دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، به رییس جمهور ایران نامه نوشت و در آن به انتقاد شدید از عملکرد مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران پرداخت و آن ها را "ویچ های بی مصرف" خواند. نامه ای که خیلی ها آن را به خارجی ستیزی جلالی تعبیر کردند. برانکو از فوتبال ایران رفت و سکان هدایت تیم ملی به دست ایرانی ها افتاد. البته که پای آقا معلم هیچوقت به تیم ملی باز نشد اما سایر ایرانی ها در مدتی که هدایت تیم ملی را برعهده داشتند کاری از پیش نبردند و فوتبال ایران فقط در جا زد.

 

سال ها از آن ماجرا گذشت و برانکو به ایران برگشت. همان "ویچ بی مصرف" این روزها دارد تدارک جشن قهرمانی اش را با پرسپولیس در لیگ ایران می بیند و مجید جلالی هر سال به یک تیم می رود و در نهایت هم به سمت در خروجی راهنمایی می شود. مجید کامپیوتر دیگر آن مربی تاپ چند سال پیش نیست،  گذر زمان هم ثابت کرد که برانکو ایوانکویچ هم یک ویچ بی مصرف نیست.