جوان ۲۴ ساله با حلق آویز کردن خود، به زندگی اش پایان داد


اخبارحوادث,خبرهایحوادث ,حوادث

استان‌ها > همدان - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: این جوان 24 ساله که متاهل هم بود صبح امروز در حاشیه یکی از روستاهای نهاوند با حلق آویز کردن خود از درخت، خودکشی کرد.

 سرهنگ منصور ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، در گفتگو با خبر آنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: این فرد با سابقه قبلی اقدام به چند خود کشی ناموفق داشته که در نهایت امروز مجددا در اثرتکرار این اقدام جان خود را از دست داد.

 

وی خاطرنشان کرد: این جوان 24 ساله و متاهل که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای حاشیه شهر نهاوند زندگی می کرد، به بیماری افسردگی مبتلا و تحت درمان بود.

 

سرهنگ ملکی ادامه داد: این جوان شب گذشته به خانواده خود اطلاع می دهد که مجددا قصد خودکشی دارد ولی خانواده وی این حرف او را جدی نمی گیرند و ظاهرا این جوان نیمه های همان شب با طنابی که از خانه برداشته به باغ حاشیه روستا رفته و شبانه اقدام به حلق آویز کردن خود نموده است.

 

وی اظهار داشت: صبح که اعضا خانواده از خواب بیدار و از نبودن وی در خانه مطلع می شوند، به دنبال این جوان رفته و با جسد حلق آویز وی در باغ حاشیه روستا روبرو شده و به پلیس اطلاع رسانی می کنند.

 

فرمانده انتظامی نهاوند با اعلام اینکه شخصا به همراه مقام قضایی و عوامل پلیس آگاهی در محل حضور یافته است، افزود: با دستور مقام قضایی جسد حلق آویز این جوان تحویل پزشکی قانونی گردید.

 

وی از خانواده ها درخواست کرد، اعلام به انجام خودکشی ویا هر مسئله دیگر از طرف جوانان خود را جدی بگیرند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.