پروفسور سمیعی پرونده کشتی گیر در کما را بررسی می کند - ایا پروفسور سمیعی پرونده پزشکی مهدیان کشتی گیر ملی را بررسی میکند

ایا پروفسور سمیعی پرونده پزشکی مهدیان کشتی گیر ملی را بررسی میکند

ایا پروفسور سمیعی پرونده پزشکی مهدیان کشتی گیر ملی را بررسی میکند

برگزیده ها: پروفسور سمیعی پرونده کشتی گیر در کما را بررسی می کند

برگزیده ها ایران آنلاین / چندی پیش خبرگزاری دانشجویان ایران از رحیم مهدیان فرنگی‌کار سنگین وزن اصفهان ی نوشت که به علت مسمومیت نامعلوم 10 ماه بود که در کما بسر می برد و این در حالی بود که پدر وی که پیش از این داغ یک دختر و یک پسر جوان را دیده، به علت نداشتن تمکن مالی مجبور شده فرزندش را به منزل بیاورد و خود به همراه همسرش از او پرستاری کنند.به دنبال انتشار این خبر تعدادی از مردم و ورزشکاران آمادگی خود را برای کمک به این ورزشکار اعلام کردند و خوشبختانه کمک‌های مالی و معنوی نسبتا خوبی به این خانواده شد و اینک نیز پدر این ورزشکار در گفتگو با ایسنا از اعلام آمادگی پروفسور مجید سمیعی جراح سرشناس مغز و اعصاب برای بررسی پرونده پزشکی فرزندش خبر داد و اعلام کرد سریعا نسبت به ارسال این مدارک به تهران اقدام خواهد کرد.

به گزارش برگزیده ها رضا مهدیان همچنین درباره میزان کمک‌های مالی برای پیشبرد هر چه بهتر درمان رحیم مهدیان گفت: تاکنون مبلغ 22 میلیون تومان از سوی مردم و ورزشکاران کمک مالی صورت گرفته است و مسئولان هیئت کشتی اصفهان نیز قرار است یک تیم پزشکی نسبت به بررسی وضعیت رحیم و گرفتن ام آر آی اقدام کنند. البته مسئولان شورای شهر و هیئت کشتی همان زمان و پس از انتشار خبر قول‌هایی را به ما دادند که تا به امروز هنوز عملی نشده است.

وی درباره آخرین وضعیت فرزندش نیز خاطرنشان کرد: بیش از 3 ماه است که او را به منزل آورده‌ایم و خدا را شکر او در حال حاضر وضعیتش رو به بهبود است و حرکاتی را انجام می‌دهد. مثلا سر خود را تکان می‌دهد و به اطراف می‌چرخاند یا اینکه زمانیکه می‌خواهیم آب در گلوی او بریزیم دهانش را باز می‌کند. امیدوارم روزی برسد که او سلامت ی خود را به طور کامل بازی ابد و ما نیز لطف دوستان و افرادی که کمک‌رسان بودند را جبران کنیم.

مهدیان درباره اینکه آیا مسئولان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اقدامی برای کمک به آن‌ها انجام داده‌اند یا خیر گفت: خیر! آنها کاری برای ما انجام ندادند و اصلا این موضوع را پیگیری هم نکردند و سری به فرزند من که بارها در استان قهرمان شده و در سطح کشور نیز عنوان دار است هم نزدند. /ایسنا


,