۵ دلیل برتری لخویا برابر پرسپولیس از نگاه رسانه‌های قطری


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, پرسپولیس

رسانه‌های قطری از آمادگی بالای لخویا قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس سخن به میان آوردند و نوشتند که شاگردان بلماضی شانس بیشتری برای صعود به دور بعد دارند و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، لخویا در قطر از تیم فوتبال پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد.

 

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس در دیدار رفت نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با تساوی بدون گل متوقف شد.

 

رسانه‌های قطری امید زیادی برای پیروزی لخویا برابر تیم فوتبال پرسپولیس دارند و در گزارش های جداگانه‌ای از آمادگی این تیم برای شکست دادن پرسپولیس و صعود به دور بعد سخن به میان آورند.

 

روزنامه الرای از چند دلیل سخن به میان آورد که نشان می‌دهد لخویا نسبت به پرسپولیس در وضعیت بهتری قرار دارد و شانس بیشتری برای صعود به دور بعد دارد. این روزنامه قطر نوشت: لخویا از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی است و این به چند دلیل است.

 

نخست این که این تیم فصل بسیار خوبی را در لیگ ستارگان قطر پشت سر گذاشت و توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا انگیزه لازم برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.

 

دوم این که یوسف العربی، بهترین گلزن لخویا که دیدار رفت برابر پرسپولیس را از دست داد در تمرین اخیر لخویا سر حال و شاداب بود و به احتمال خیلی زیاد می‌تواند تیمش را همراهی کند، هر چند هنوز وضعیت او در هاله ای از ابهام است و بلماضی منتظر گزارش کادر پزشکی است.

 

سوم این که عبدالله المعز پدیده لیگ ستارگان قطر هم می‌تواند لخویا را در دیدار حساس سه‌شنبه شب همراهی کند و حضور این بازیکن کمک زیادی به تیم بلماضی خواهد کرد.

 

چهارم این که لخویا بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر در فصل قبل را در ترکیب خود دارد. مهاجم کره‌ای اگر در کنار المعز و یوسف العربی بازی کند می‌تواند خط دفاعی هر تیمی را به لرزه درآورد و پنجم این که لخویا در بین هواداران خودی بازی می‌کند و این هم می‌تواند زمینه را برای پیروزی آنها فراهم کند.

 

این روزنامه قطری در ادامه‌ گزارش خود نوشت که لخویا از نظر فنی هم بهتر از تیم فوتبال پرسپولیس است.

 

لخویا بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود دارد؛ بازیکنانی که هم می‌توانند در لیگ داخلی بدرخشند و هم این توانایی را دارند که در لیگ قهرمانان آسیا ستاره باشند. خط حمله این تیم بهترین عملکرد را در مرحله گروهی داشت تا جایی که توانست پانزده گل به ثمر برساند.

 

لخویا در خط دفاعی هم وضعیت بسیار خوبی دارد و همه مهره های خود در این دیدار حساس را در اختیار دارد. صلابت و استحکام خط دفاعی لخویا کفه ترازو را به سود این تیم سنگین خواهد کرد و همه این دلایل نشان می دهد که لخویا در آستانه دیدار حساس برابر تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و کاملا آماده این دیدار حساس است.