پیروانی: پول نباشد فرگوسن هم موفق نمی‌شود! / گل محمدی من را حلال کند


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پیروانی

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی می‌گوید تا وقتی حقوق بازیکنان پرداخت نشود، حاضر به ادامه کار در این تیم نیست. او هم‌چنین درباره صحبت‌هایش پس از تساوی مقابل اکسین البرز که موجب ناراحتی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم شد، از او عذرخواهی کرد و گفت: یحیی گل محمدی بزرگ ماست.

 غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که استعفا داده است و درحال حاضر در مشهد به سر می‌برد، درباره دلایل استعفایش خاطرنشان کرد: خودتان مشاهده کنید، ما وسط فصل نباید حداقل دو سه میلیون به بازیکنان‌مان بدهیم؟ من از آن‌ها خجالت می‌کشم که بروم کار کنم. اگر بخواهم تیم را مدیریت کنم و به آن نظم بدهم، نباید یک پولی کف دست بازیکنانم بگذارم؟

 

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی اظهار کرد: یک ماه پیش خودم از تربیت بدنی و جاهای دیگر پول جمع کردم و نفری پنج میلیون به بازیکنان دادم. دیروز هم خدمت آقای کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان بودم که یک سری قول‌ها به ما داد که اگر عملی شود، من برمی‌گردم. من وقتی آمدم، فجر چهار امتیاز داشت ولی الان 14 امتیاز گرفتیم. باید به این مساله توجه شود که تیم بدون سرمایه با تیم 12-10 میلیاردی فرق دارد.

 

او با تاکید بر این که حتما باید به این تیم کمک مالی شود، گفت: تا وقتی پولی به بازیکنانم ندهند، بازگشت من به تیم گناه است. به قول معروف "تو کز محنت دیگران بی غمی، نشاید که نامت نهند آدمی"! من چند روز پیش هم اعلام کردم که دور از کرم خداست کسی که خوب شخم نزده خوب بذر نکاشته، بخواهد محصول خوبی درو کند.

 

پیروانی با گلایه از تماشاگران حاضر در ورزشگاه دستغیب در دیدار تیمش مقابل اکسین، اظهار کرد: ما 10 امتیاز با این بازیکنان‌مان کسب کرده‌ایم ولی تماشاچی می‌گوید "دسته دو دسته دو ما داریم می آییم"! خب نگاه کنید وضعیت ما چطور است! آیا بازیکن خوبی نیم فصل جذب شده؟ مهره‌هایی که خواستیم را گرفتید؟ اگر این کارها را کرده بودید بعد از ما توقع داشته باشید. تیم ما 5-4 بازیکن خوبش را از دست داده، نتوانستیم بازیکن جایگزین جذب کنیم و پول هم نداریم. با این اوضاع باید ما را تشویق کنند یا تنبیه کنند؟

 

سرمربی فجرسپاسی افزود: من پول هم نگرفته‌ام و سفید امضا کار کردم. مزد من این نیست؟ چرا باید شعار دهند دسته دو دسته دو فجر دارد می‌آید؟ این رسم مردانگی است؟ الان پول نیست و دیگر به ما کمک نمی‌کنند. من هم بهتر دیدم استعفا بدهم و کنار بروم.

 

او با بیان این که قبل از اعزام این تیم به مسابقات سیزم قول‌هایی برای مساعدت مالی به باشگاه داده شده است، گفت: سردار آجورلو قولی نداد ولی سردار باران چشمه به ما قول مساعدت مالی داد که تا الان عملی نشده است. امیدوارم این کمک‌ها زودتر به باشگاه برسد.

 

غلامحسین پیروانی در ادامه به خاطر صحبتهایش پس از بازی مقابل اکسین البرز از یحیی گل محمدی سرمربی این تیم عذرخواهی کرد و گفت: پس از بازی یک مطلبی در مورد گل محمدی از قول من نوشتند. باید بگویم گل محمدی بزرگ ماست! من آن روز هم که صحبت کردم منظورم این بود که تیم‌های دیگر میلیاردی هستند ولی ما 200 میلیونی هم نیستیم. قصد توهین به گل محمدی هم نداشتم و از همین جا تکذیب می‌کنم. اگر از دستم ناراحت شده، من را ببخشد و حلال کند. 

 

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: تماشاچی اعصاب من را خرد کرده بود. منظور من به خودمان بود که تیم‌مان 10 شاهی ندارد ولی بقیه تیم‌ها میلیاردی هستند. چه توقعی از ما دارید؟ آقای گل محمدی هم کمی از این صحبت من ناراحت شده بود. من دلم نمی‌خواهد به مورچه هم آسیب بزنم.

 

او در پایان درباره دیدار روز دوشنبه فجر مقابل نساجی قائمشهر، اظهار کرد: من شنبه می‌روم ببینم پولی به بازیکنان می‌دهند یا نه. خدا شاهده من تا الان هیچ پولی برای خودم نخواسته‌ام. به من هیچی ندهند ولی به بازیکنان پول بدهند تا من بتوانم در تیم نظم ایجاد کنم. پول اگر نباشد فرگوسن هم نمیتواند موفق شود!