همه چیز درباره رنکینگ جدید فیفا؛ از صدرنشینی مانشافت بعد از دو سال تا خروج لاروخا از تاپ تن


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, فیفا

تیم ملی آلمان بعد از قریب به دو سال دوباره به رده اول رنکینگ فیفا راه پیدا کرد. 

به گزارش ایلنا، جدیدترین رده بندی فیفا دقایقی پیش منتشر شد. در رنکینگ اعلام شده اتفاقات قابل تاملی رخ داد که توجه به آن خالی از لطف نیست.

 

*در رنکینگ جدید فیفا تیم ملی آلمان پس از قریب به دو سال به خاطر قهرمانی در جام کنفدراسیون ها رده نخست را از آن خود کرد و جای برزیل گرفت. ژرمن ها با کسب 1609 امتیاز و تنها 6 امتیاز بالاتر از برزیل این رتبه را بدست آورده اند. شاگردان یواخیم لو چند روز پیش قهرمان جام کنفدراسیون ها شدند.

 

*شیلی با شکستی که در فینال جام کنفدراسیون ها متحمل شد با سه پله سقوط به رده هفتم رفت تا تبعات این شکست بیش از پیش برای شاگردان پیتزی مشخص شود.

 

*تیم ملی برزیل که با هدایت تیته توانسته بود پس از مدت ها به صدر جدول برسد حالا در رده دوم جای دارد. آرژانتین هم با یک پله سقوط در رده سوم مستقر شد.

 

*تیم لهستان با 4 پله صعود به رده ششم جهان راه پیدا کرد. آنها پیش از این در جایگاه دهم حضور داشتند. تیم ملی پرتغال هم با سومی در جام کنفدراسیون ها جهش 4 پله ای داشت و حالا تیم چهارم دنیا به شمار می رود.

 

*سوئیس هم 4 پله صعود کرد و به رده پنجم آمد تا به جایگاهی بی بدیل در تاریخ خود دست پیدا کند.

 

*هیچ تیم جدیدی موفق نشد به جمع 10 تیم نخست راه پیدا کند اما از آن طرف تیم ملی اسپانیا تنها تیمی بود که از ده تای اول بیرون آمد و حالا تیم یازدهم رنکینگ فیفا است.

 

*تیم ملی آندورا با 57 پله صعود به رده 129 رسید و حالا بیشترین صعود و جهش ماه را به خود اختصاص داده است.

 

*تیم ملی مکزیک با انجام ده بازی بیشترین بازی را در این ماه انجام داد.

 

*آرژانتین با 212 امتیاز بیشترین صعود بر حسب امتیاز را داشت و تیم نامیبیا هم با 62 پله سقوط بیشترین سقوط را از آن خود کرد.