رای روحانی ریزش داشته یا افزایش؟ /بروجردی: اصلاح‌طلبان دنبال گزینه‌ای به جز روحانی نیستند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

.معاون اجتماعی و امور شوراهای وزیر کشور دولت اصلاحات می‌گوید: روحانی در این ۴سال از حملات اصولگرايان تمامیت خواه بی نصیب نبوده است، اصولگرایانی که به دنبال منافع حزبی و فردی خود بوده و هستند. روحانی از ضربات، بی اخلاقی ها، ایجاد جو و تنش این گروه در امان نبوده است.

 اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با نامه نيوز در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو گفت: همانند سال ۹۲اقای روحانی گزینه این جریان است و فقط ایشان است که مجموعه دیدگاه های ما را نمایندگی میکند؛ تاکنون نیز عملکرد خوب و مناسبی را از خود برجا گذاشته است ! بنابراین بر حمایت از ایشان بسیار مصر هستیم. 

 

بروجردی با بیان اینکه به دنبال کاندیدای دیگری برای انتخابات نیستیم، تصریح کرد :روحانی در این ۴سال از حملات اصولگرايان تمامیت خواه بی نصیب نبوده است، اصولگرایانی که به دنبال منافع حزبی و فردی خود بوده و هستند. روحانی از ضربات، بی اخلاقی ها، ایجاد جو و تنش این گروه در امان نبوده است.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: روحانی با صبر و اعتدال توانسته تا به اینجای کار را به خوبی پشت سر بگذارد و امیدواریم در انتخابات سال آتی نیز به سلامت بتواند این معبر را پشت سر بگذارد. 

 

بروجردی با بیان اینکه در این انتخابات روحانی رای بیشتری را نسبت به انتخابات ۹۲خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ایشان کمتر شناخته شده بودند اما در این دوره مردم شناخت کاملتری را نسبت به ایشان دارند و با اقبال بیشتری به وی رای خواهند داد.

 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه ما اصلاح طلبان نیز منتقد برخی از سیاست ها هستیم، عنوان کرد: فاکتورهای بسیاری در پیشرفت جامعه موثر است که بسیاری از این فاکتورها در دولت قبل مورد تخریب واقع شد که زمان زیادی را میطلبد تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به اعلام کاندیداتوری نزدیکان احمدی نژاد در انتخابات، تصریح کرد : این طیف با این کار به دنبال این هستند تا از اذهان مردم پاک نشوند و به نوعی به دنبال یک وسیله برای رسیدن به هدفشان هستند.

 

وی ادامه داد :این رفتارها به خاطر این است که میخواهند اثبات هویت کنند و به طرفدارانشان بگویند که ما در صحنه هستیم و حضور داریم. ممکن است در انتخابات بعدی نیز دچار این چالش با این طیف باشیم. احمدی نژاد میدانند ورودش به انتخابات با شکست همراه خواهد بود شاید اکنون در حال محک زدن میزان رای خود هستند!