مارادونا: جاه‌طلبی‌های زیادی در امارات دارم


ستاره سرشناس فوتبال آرژانتین در دهه 80 و 90 میلادی بعد از سال ها دوری از فوتبال این بار سر از لیگ دسته دوم امارات در آورد و در تصمیمی عجیب هدایت الفجیره را در دست گرفت. 

به گزارش  ورزش سه ، بعد از ناکامی در نیمکت مربیگری آرژانتین در جام جهانی 2006 آلمان دیگر خبر چندانی از دیگو آرماندو مارادونا در عرصه مربیگری به گوش نرسید و این چهره افسانه ای آلبی سلسته بیشتر در جوامع تبلیغاتی خودنمایی کرد و هر از گاهی با اظهارات غیر منتظره نگاه ها را به خود معطوف کرد.

 

تا این که شب گذشته به یکباره دن دیگو به سوژه اصلی رسانه های معتبر خبری دنیا تبدیل شد چون با امضای قراردادی سه ساله با باشگاه دسته دومی الفجیره در امارات بار دیگر به عرصه مربیگری فوتبال بازگشت. قراردادی که باعث حیرت همگان شد چون کسی تصور نمی کرد این چهره سرشناس حاضر به کار با باشگاهی نه چندان سرشناس در حاشیه خلیج فارس شود اما مارادونا که عادت دارد همواره طرفدارانش را سورپرایز کند این تصمیم را گرفت و پای برگه قرارداد را امضا کرد.

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , مارادونا

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی پیرامون این اتفاق نوشت:« شیخ مکتوم بن حمد آل شرقی رئیس الفجیره برنامه های زیادی برای تبدیل این باشگاه به یک نماد موفق در امارات دارد از همین رو با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده به افسانه فوتبال آرژانتین او را به این قسمت از حاشیه خلیج فارش کشید تا با یک تیر دو هدف را نشانه برود اول این که از شهرت جهانی مارادونا برای بر سر زبان انداختن الفجیره نهایت بهره را ببرد دوم این که از توانایی های ستاره سابق آرژانتینی ها برای رساندن این تیم به جمع مدعیان امارات سود ببرد».

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , مارادونا

نکته ای که خود دیگو مارادونا نیز در اولین مصاحبه اش به آن اذعان و گفت:« وقتی از برنامه ها و سرمایه گذاری که قرار است مالک الفجیره انجام دهد باخبر شدم بدون درنگ این قرارداد را امضا کردم چون جاه طلبی های زیادی در عرصه مربیگری دارم و مدت ها بود که دنبال فرصت خوبی برای رسیدن به این جاه طلبی ها بودم. الان اشتیاق زیادی برای کار در الفجیره دارم چون این باشگاه می تواند لذت نیمه تمام مربیگری که من در الوصل داشتم را کامل کند».

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , مارادونا

دن دیگو ادامه داد:« وقتی از امکانات باشگاه دیدار کردم و دیدم الفجیره چه سرمایه گذاری در بخش آکادمی انجام داده برای کارکردن با این جوانان اشتیاق خیلی زیادی پیدا و بلافاصله موافقت خودم را برای امضای قرارداد اعلام کردم و خوشحالم که می توانم بار دیگر لذت کارکردن با یک سری بازیکن جوان و جویای نام را به دست بیاورم. تمام تجربیاتم را برای رساندن الفجیره به بالاترین نقطه فوتبال در امارات انجام خواهم داد و هیچ کوتاهی نخواهم داشت».

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , مارادونا

با توجه به این که دیگو مارادونا به عنوالن مهمان ویژه اجلاس سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از امضای قرارداد راهی منامه پایتخت بحرین شد باشگاه الفجیره تصمیم گرفت کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جدید خود را به شنبه اینده موکول کند. نشستی مطبوعاتی با حضور تعداد پرشماری از خبرنگاران رسانه های معتبر جهان که می تواندبا صحبت های جنجالی این ستاره پرحاشیه دنیای فوتبال و سرزمین البی سلسته توام باشد تا سران متمول الفجیره را به آن چه می خواستند برساند، شهرت جهانی برای این باشگاه کوچک اماراتی.