فلاحی‌پور:قضاوت درباره فصل دوم شهرزاد بسیار زود است/حسن فتحی فکر همه چیز را کرده‌است


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پرویز فلاحی‌پور

بازیگر سریال "شب دهم" گفت: صحبت و نقدهایی وجود دارد اما از نظر من هنوز برای نقد یک سریال که قسمت دومش را داده بسیار زود است.

 پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها بازی در سریال شهرزاد ۲ را پشت سر می‌گذارد در گفت‌وگو با  میزان درخصوص بازخوردهای پخش دو قسمت از فصل دوم شهرزاد گفت: خدا را شکر که دو قسمت پخش شده مورد رضایت مردم قرار گرفته و من بازخوردهای خوبی را از مردم و برخی همکاران دریافت کرده‌ام.

 

وی درباره نقدهای صورت گرفته درباره این فصل از شهرزاد افزود: صحبت و نقدهایی وجود دارد اما از نظر من هنوز برای نقد یک سریال که قسمت دومش را داده بسیار زود است. باید بگذاریم چندین قسمت از یک اثر پخش شده و به اصطلاح وارد داستان شویم و آن وقت می‌شود در مورد آن سریال نظر درستی را ارائه داد.

 

بازیگر سریال "شب دهم" در همین راستا ادامه داد: یادم می‌آید در فصل اول نیز تا هشت قسمت اول هنوز داستان به صورت جدی شکل نگرفته بود و کم کم مردم نسبت به این سریال اقبال نشان دادند. ما هنوز وارد قصه اصلی شهرزاد ۲ نشدیم، قصه شهرزاد ۲ تغییرات زیادی داشته و مردم بدون‌شک از ادامه داستان شهرزاد لذت خواهند برد.

 

وی درباره نبود شخصیت بزرگ‌آقا و تاثیرش در فصل دوم اضافه کرد: حسن فتحی کارش را بلد است. در فصل اول نیز این قصه بود که شخصیت‌ها را معرفی و جا می‌انداخت و مطمئن باشدی در فصل دوم هم این روند طی خواهد شد. 

 

فلاحی‌پور در مورد حضور پررنگش در شبکه خانگی خاطرنشان کرد: برای من شبکه خانگی و تلویزیون فرقی ندارد زیرا بازیگر هستم و در اثر خوب بازی می‌کنم اما به لحاظ کاری و اطمینان خاطر سریال های مجموعه خانگی نسبت به تلویزیون از سطح بالاتری برخوردارند. البته دلیل اصلی من برای حضور در شهرزاد کار با حسن فتحی بود. پیش از این با وی همکاری موفقی داشتم و خواستم تا آن خاطره شیرین را دوباره تکرار کنم.