مشکل استقلال گریبانگیر تراکتورسازی شد؟!


اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , استقلال

مشکل باشگاه استقلال که از نقل و انتقالات نیم‌فصل محروم شده بود، به نظر می‌رسد گریبانگیر تراکتورسازی هم شده و این تیم نمی‌توانسته در نقل و انتقالات زمستانی فعالیتی داشته باشد.

به گزارش فارس، چندی پیش باشگاه استقلال بعد از جذب سرور جباروف بازیکن ازبکستانی وقتی برای ثبت قراردادش به پنجره نقل و انتقالات فیفا مراجعه کرد متوجه محرومیت خود از نقل و انتقالات زمستانی شد.

 

گفته می‌شود این مشکل گریبانگیر باشگاه تراکتورسازی هم شده است. مسئولین این باشگاه وقتی برای گرفتن مجوز بازی این بازیکن به پنجره نقل و انتقالاتی فیفا مراجعه کردند نتوانستند اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند و از فعالیت نقل و انتقالاتی باز ماندند.

 

این در حالی است که تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیک‌زاده را جذب کرده بود و این سه بازیکن در دیدارهای اخیر این تیم هم به میدان رفتند.

 

هنوز هیچ مقام رسمی از باشگاه تراکتورسازی این مسئله را تأیید نکرده است و باید منتظر ماند دید آیا سرنوشت باشگاه استقلال برای تراکتورسازی هم تکرار می‌شود یا نه.

 

مسئله ای که سوال ایجاد می کند این است که حکم های فیفا چگونه این قدر دیر در اختیار باشگاه ها قرار می گیرد؟ آیا در این زمینه روابط بین الملل فدراسیون فوتبال کوتاهی میکند؟ آیا باشگاه ها نباید خود مراقب چنین حکم هایی باشند؟ چند بار دیگر باید برای باشگاه های ایرانی این اتفاق بیفتد؟ آیا مدیران قبلی تراکتورسازی نباید وجود چنین پرونده هایی را به مدیران جدید می گفتند؟ آیا مدیران جدید نبایدحواسشان را به این پرونده معطوف می کردند؟ در این فوتبال چه خبر است؟ زمان این رسیده که در مدیریت باشگاه های  ایران اتفاقات عظیمی رخ دهد. مدیرانی که حواسشان به صدور انواع بیانیه ها هست اما به فعالیت های خود باشگاه کاری ندارند.