بادامچیان: دلائل موتلفه برای معرفی میرسلیم در انتخابات/حزب پول ندارد!


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 بادامچیان: دلائل موتلفه برای معرفی میرسلیم در انتخابات/حزب پول ندارد!

عضو حزب موتلفه گفت:اگر این توفیق را داشتیم که مهندس میر‌سلیم به صحنه آمد تکلیف ما این است همه کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم نامزدی به نام میرسلیم در صحنه وجود دارد که از سوی موتلفه است که بزرگانی مانند لاجوردی رجایی امانی و غیره را در کارنامه دارد.

اسدالله بادامچیان در گردهمایی اعضای حزب موتلفه با اشاره انتخابات ۹۶ گفت: با آرامش کامل پشت سر میرسلیم نماز می‌خوانیم و به او اعتماد کامل داریم. اگر یک رییس‌جمهور رجایی‌گونه واقعی باشد مشکلات کشور حل می‌شود در دولت رجایی‌ها آدم خلاف‌کار گیر نمی‌آید اگر باشد علاجش می‌کنند.

 

او افزود: با توجه به دوستانی که بر سرکار آمدند می‌بینیم که نمی‌توانند مشکلات را حل کنند. مساله ساده‌ای با توجه به ابزارها‌ی موجود مثل هوای تهران را نمی‌توانند، حل کنند. به صراحت می‌گوییم چون نمی‌توانند ناچار شدیم به صحنه بیاییم و نامزد معرفی کرده و مشکلات را حل کنیم .

 

بادامچیان تاکید کرد: از این رنج می‌بریم که ولی امر می‌گوید از مشکلات رنج می‌برم. کار را باید بدهیم دست کسانی که در این ۳۸ سال قدرت را نخواستند با توجه به اینکه قدرت را در دست داشتند اما ساده زیست بودند و اکنون هم برای حضور با درخواست به صحنه آمدند.

 

او گفت: اگر این توفیق را داشتیم که مهندس میر‌سلیم به صحنه آمد تکلیف ما این است همه کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم نامزدی به نام میرسلیم در صحنه وجود دارد که از سوی موتلفه است که بزرگانی مانند لاجوردی رجایی امانی و غیره را در کارنامه دارد.

 

بادامچیان خاطرنشان کرد: موتلفه از نظر مالی منابع زیادی در دست ندارد و اگر هم داشته باشد مانند برخی خرج سنگین نخواهد داشت لذا کسانی که خرج سنگین می‌کنند می‌خواهند کاسه بدهند سرویس چینی ببرند نه قدح.

 

میرسلیم: سابقه‌مان در موتلفه بیشتر از جمنا است

مصطفی میرسلیم در پاسخ به این پرسش که اگر جزو پنج نامزد نهایی جمنا نباشد به این تصمیم تمکین می کند یا نه، گفت: ما به حق تمکین می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، مصطفی میرسلیم طی سخنانی در جمع خبرنگاران درباره ائتلاف اصولگرایان گفت: امیدواریم این مسئله مطرح باشد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موتلفه میثاق نامه جمنا را امضا می کند، اظهار کرد: ما در موتلفه سابقه‌مان بیشتر از جمنا است و ائتلاف نامه را از قبل برای موتلفه امضا کرده‌ایم.

 

میرسلیم درباره اینکه گزینه نهایی جمنا چه خواهد بود، گفت: ما چون نیت جمنا را نیت خوبی می دانیم از این نیت خوب پشتیبانی می کنیم.

 

نامزد حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که اگر جزو پنج نامزد نهایی جمنا نباشد به این تصمیم تمکین می کند یا نه، گفت: ما به حق تمکین می‌کنیم.